Skip to main content

Heb vandaag mijn KPN app geopend en MOET een toegangscode invoeren. Ik kan alleen cijfers invoeren. Dat is leuk maar welke cijfercombinatie ik ook gebruik dan kan ik dus niet verder. Er komt een melding “opnieuw instellen”. 

Goede morgen. 

Wat lastig dat je je code niet meer weet.

Maar je kunt ook inloggen met kpn id. Zie het blauwe linkje op de grens van het groene en witte vlak.

Daarna kun je een nieuwe code instellen.


Hallo @Nijkamp  onderaan de inlogpagina staat de optie “Inloggen met KPN ID”, daarmee kan je ook inloggen. Daarna ga je naar “Profiel” en “Instellingen”. Daar vind je “Toegangscode”. Dan kan je een (nieuwe) code instellen.


PeterG bedankt voor de reactie maar op mijn scherm komt GEEN blauw linkje voor.


RBxx bedankt voor de reactie maar de opties Profiel en Instellingen staan ook niet op mijn scherm.

 


Hallo @Nijkamp   Is het de eerste keer dat je de MijnKPN app gebruikt?
Voor mij is dat al een hele tijd geleden, dus ik kan me de details niet meer precies herinneren. Volgens mij wordt je dan verplicht een code te bedenken en in te voeren. Twee keer dacht ik (ter verificatie). Pas daarna kan je deze code gebruiken, of gewoon via de KPN ID inloggen.


RBxx bedankt voor de reactie. Inderdaad 2x de code invoeren en je bent binnen. Bedankt.


Goed om te horen @Nijkamp , laat mijn geheugen me toch niet in de steek 😁.


Aha. Het was de eerste keer. Helaas haalde ik dat er niet uit. Maar @RBxx  gelukkig wel 😃👍🏻.


Het is in ieder geval nu opgelost bedankt