Skip to main content

wat is mijn kpn-id en waar kan ik die vinden? als ik me wil abonneren krijg ik een formulier te zien met 5 invoervelden. is mijn kpn-id mijn email waarmee ik toegang heb tot de kpn-app?

Heb je überhaupt al een KPN ID aangemaakt?

Je kunt sowieso via mijn.kpn.com​​​ een (nieuw) KPN ID aanmaken en jouw producten daar aan koppelen.


Hoi wjb. Hoe dan? Ook ik heb geen KPN ID, denk ik tenminste, en ik kan in “mijn KPN” niet vinden hoe je die aan moet maken. Welk formulier of veld hoort daarbij?


Hoi wjb. Hoe dan? Ook ik heb geen KPN ID, denk ik tenminste, en ik kan in “mijn KPN” niet vinden hoe je die aan moet maken. Welk formulier of veld hoort daarbij?

Via mijn.kpn.com.

 


Ok. Duidelijk en bedankt voor je snelle reactie. Maar ik ben er nog niet..

Want ik had dit blijkbaar al gedaan en ook een wachtwoord aangemaakt en overgegaan op TouchID (vingerafdruk in Iphone). De telefoon heeft (daarom?) het wachtwoord niet opgeslagen en ik ook niet. Hoe koppel ik nu mijn premium Spotify account aan het (dus onbekende) KPN ID?


Herstel. Heb mijn KPN-ID wachtwoord gevonden. Nu nog koppelen met Spotify. Kun je me daarbij helpen?


Dank je wel. Op dit moment is het mij gelukt. Ik moest niet mijn KPN account number opgeven, maar het XS4ALL nummer.