Skip to main content
Vraag

Ik wil graag mijn e-mail adres koppelen aan MijnKPN account vanuit het buitenland

• June 9, 2026
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik wil graag mijn e-mail adressen koppelen met MijnKPN maar ik woon in New zealand en krijg met geen mogelijkheid contact met de kpn. Mijn dochter probeert het vanuit Nederland want blijkbaar is dat de enige manier, maar komt niet door de tot de volgende stap want schijnbaar kan alleen ik dat doen via de telefoon. Bellen vanuit New Zealand is vrij duur en vervolgens kan ik uiteraard geen NLnummer invoeren bij +31612001200. Iemand een idee

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 9, 2026

Hallo ​@Marconz ,

Je kunt ook zelf contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op jouw Nederlandse nummer op een moment dat jou uitkomt. Het gewenste terugbelmoment moet uiteraard wel tijdens de Nederlandse kantoortijden vallen. 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 9, 2026

Beste ​@Marconz in MijnKPN hoef je alleen maar een mailaccount te koppelen voor correspondentie met KPN.

Verder kun je in MijnKPN abonnementen koppelen, zoals mobiele abo's en een thuisabo.

In de kpnwebmail kun je je mailaccounts beheren, zie link:

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2026

Bedankt voor jullie hulp. Vanuit New zealand is het niet mogelijk om de klantenservice te bereiken omdat ik geen Nederlands nummer hebt. Ik heb uiteindelijk gisteren avond via een dubbele telefoon verbinding ( bellen via whatsapp naar dochter en die belde met kpn) àlles kunnen regelen maar makkelijk was het niet. Mijn klant gegevens waren niet gekoppeld met mijn e-mail adressen die onder een e-mail basis zaten. Alle e-mail adressen zweefde in de rondte zonder eigenaar volgens de medewerkster. Uiteindelijk na 45 minuten alles opgelost, maar blijf het wel heeeeeeel apart vinden dat ik 4 jaar geleden gedekt was met m’n e-mail basis voor 5 adressen en nu naar een e-mail only moest veranderen. Van 3,75€ naar 7,60€. Laat staan de kosten die ik had moeten maken om ze even te bellen vanuit New Zealand. Opgelost voor nu

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Marconz! Goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 🙂

Top dat het via je dochter alsnog gelukt is om 1 van mijn collega's te spreken te krijgen, zodat het nu naar wens geregeld is! Voor een eventuele volgende keer, wil ik je er even op wijzen dat we ook via social media bereikbaar zijn. Je kunt hulp krijgen via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.

Â