Skip to main content

ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen, maar dit lukt online en in mijn kpn app niet

 

Hallo @IrmaRoelofs ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en je nieuwe rekeningnummer? Het nieuwe rekeningnummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@IrmaRoelofs

Je kunt het makkelijkst met KPN chatten hierover. Als je gaat naar: 

https://www.kpn.com/service.htm kun je onder iedere categorie kiezen voor: 

Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben
Vervolgens kun je daaronder een chat starten. 

 

Je kunt hierover ook met KPN bellen op 0800-0402.

 

Wil je het via het forum regelen?: 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en je nieuwe rekeningnummer? Het nieuwe rekeningnummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Goedemiddag @IrmaRoelofs! Is het inmiddels gelukt om je rekeningnummer te wijzigen? Zoals @Noordzee al aangeeft, kun je dit het snelste regelen door ons te bellen of door een directe chat te beginnen. Mocht je hier nog niet aan toe zijn gekomen, dan kunnen wij het rekeningnummer ook voor je aanpassen. Als je je profiel verder aanvult, pakken wij het voor je op. Alvast bedankt en ik hoor het graag van je :)


@IrmaRoelofs

Je kunt het makkelijkst met KPN chatten hierover. Als je gaat naar: 

https://www.kpn.com/service.htm kun je onder iedere categorie kiezen voor: 

Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben
Vervolgens kun je daaronder een chat starten. 

 

Je kunt hierover ook met KPN bellen op 0800-0402.

 

Wil je het via het forum regelen?: 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en je nieuwe rekeningnummer? Het nieuwe rekeningnummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

@IrmaRoelofs 

Is het wijzigen van jouw rekeningnummer inmiddels gelukt ? 


Reageer