Skip to main content
Antwoord

Ik wil telefoonnummers koppelen, maar heb de simkaart niet bij de hand, kan ik de verifiactiecode per mail ontvangen?

• April 9, 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

In wil een telefoonnummer koppelen van een simkaart die in een modem zit. Dit modem is niet bereikbaar. Ik kan nu de verificatiecode niet uitlezen. Kan ik deze code ook via de mail ontvangen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Helaas @MAY veessen, de verificatiecode wordt enkel via sms verstuurd. Via e-mail doen we geen registratiecode versturen voor een koppeling in MijnKPN. 
Je zult toch de simkaart in een ander apparaat moeten doen, of indien mogelijk de sms via de webinterface van het apparaat uit proberen te lezen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 9, 2022

Nee. Dan zou er mee gefraudeerd kunnen worden.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2022

Helaas @MAY veessen, de verificatiecode wordt enkel via sms verstuurd. Via e-mail doen we geen registratiecode versturen voor een koppeling in MijnKPN. 
Je zult toch de simkaart in een ander apparaat moeten doen, of indien mogelijk de sms via de webinterface van het apparaat uit proberen te lezen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2022

Dank, het is mij bekent. Ik ga naar de telefoonwinkel voord3 oplossing.