Skip to main content
Antwoord

Inhoud van update MijnKPN is niet bekend

• November 21, 2025
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Is deze update wat ik in Google Play store en smartphone A56 zie een update zonder veranderingen? Haha!

Want nieuwe functies zijn er niet gemeld. Dus bellen met de robot als ik het nummer 0800-0402 kies heeft geen zin. Tabee autistische robot die opnieuw zegt als ik Mijn KPN heb gezegd na, 'stel je vraag in 1 of 2 woorden. Wat is je vraag?,' grr! Nee, dan is dit handiger.  En als ik de robot kwijt ben krijg ik misschien ook miscommunicatie met een medewerker van KPN klantenservice. Omdat telefonisch niet te zien is wat er mis is wat ik wel kan zien. Haha!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​Els,
Hoewel we in principe voor elke update een artikel plaatsen kan het zijn dat er zo weinig verandert dat het de moeite niet waard is. 
Op deze pagina kun je alles vinden over de updates van de MijnKPN app:

Product Updates MijnKPN App | KPN Community

En hier voor alle andere diensten/apparaten: Product Updates | KPN Community

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​Els,
Hoewel we in principe voor elke update een artikel plaatsen kan het zijn dat er zo weinig verandert dat het de moeite niet waard is. 
Op deze pagina kun je alles vinden over de updates van de MijnKPN app:

Product Updates MijnKPN App | KPN Community

En hier voor alle andere diensten/apparaten: Product Updates | KPN Community

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 27, 2025

Ik zie nu pas het beantwoorde antwoord bij deze topic. Als ik de modem uit doe en opnieuw opstart is de BRAVIA TL tv van Sony in mijn huis de wifibeheer. Hahaha!

Deze aangepaste foto heb ik vandaag gemaakt en een pijl bij de wifi icoontje gedaan. Heeft de tv geen wifi dan verschijnt bij deze icoontje ook een bolletje.

Deze foto is van zondag 16 november. De BRAVIS TL tv van Sony kocht ik donderdag 13 november bij Expert Haren. Want is de tv na modem opnieuw opgestart verdwijnt het bolletje bij het wifi icoontje weer. En zijn servers die wifi nodig hebben er weer mee verbonden. En wat fout ging bij sommige servers zijn dan hersteld. Dus ik heb Mijn KPN voor wifibeheer niet meer nodig. 

En ga bij dit gekregen bericht 

Op deze duim 👍 tikken.