Skip to main content

Mijn vrouw kan niet meer op haar KPN id inloggen, omdat ik zo lomp was om een KPN prepaid te koppelen aan haar idee. Nu moet ze onder de gebruikersnaam van mijn prepaid inloggen. Haar gebruikersaccount werkt niet meer als ze in wilt loggen. Dan moet ze weer koppelen. Wat een flauwe kul allemaal. Verwijder eerst mijn prepaid account a.ub. zodat mijn vrouw weer in kan loggen onder haar eigen. idee.

Misschien moet zij haar  account  ook verwijderen en weer een nieuwe aanmaken.????

alvast bedankt.  Gr Alfred

Hi @Alfred1954,

KPN ID/MijnKPN werkt als volgt: 

  • je maakt met een mailadres naar keuze een KPN ID aan (je kunt meerdere KPN ID's aanmaken)
  • je koppelt 1 of meerdere abonnementen onder de KPN ID/gebruikersnaam die je wilt gebruiken
  • als je een abonnement toch onder een andere KPN ID/gebruikersnaam wit hangen, kan je hem via onze website (dus niet via de app) ontkoppelen van de gebruikersnaam waar je hem niet meer onder wilt hebben en vervolgens weer koppelen onder de ‘juiste’ KPN ID/gebruikersnaam. 

Wij kunnen helemaal niets doen met KPN ID accounts en/of het koppelen of ontkoppelen, ik kan je hier dus niet bij helpen! Als je vrouw een eigen KPN ID heeft, kan ze daar haar producten/abonnementen onder koppelen :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: