Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen bij mijn KPN, ik ben een nieuwe klant en elke keer als ik mijn wachtwoord aanpas krijg ik wel de mail en kan ik mijn wachtwoord aanpassen maar echter kan ik daarna ook niet inloggen met mijn nieuwe wachtwoord. Ik krijg steeds de melding: deze mail en wachtwoord combinatie is ons niet bekend. Ik heb ook al meerdere keren 15 minuten gewacht voor de zekerheid dat mijn account nog geblokkeerd zou zijn…. Niet echt een lekker warm onthaal bij jullie, mijn modem en aansluiting werden door jullie ook al een maand vertraagd! 

Hi en welkom in onze community ​@Joris Buis.

Ik lees dat de start van je abonnement minder gemakkelijk verlopen is dan gehoopt. Dat is jammer. Hoe staat het er nu voor met jouw MijnKPN, ben je intussen verder gekomen?

Zo niet, vertel je dan meer: Probeer je het via de MijnKPN app of via MijnKPN in een internetbrowser? Helpt het als je het test via een andere internetbrowser of via een ander apparaat? Je kunt voor snellere hulp ook een belafspraak maken: een collega van mij belt je dan terug en helpt je verder. Dat is met zulke dingen soms net wat makkelijker en sneller.

Reageer