Skip to main content
Vraag

Inloggen met vingerafdruk

• May 3, 2026
  • 12 reacties
  • 93 keer bekeken

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2026

Hallo ​@Willie1957 ,

Dat ondersteunt KPN niet voor deze app. 

Wel via een tweestapsverificatie:  

Zo werkt tweestapsverificatie

Je verifieert in twee stappen. Hoe dat gaat, hangt af van wat je kiest. 

Via sms

Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je krijgt een sms met een code van vijf cijfers. Vul die code in op het inlogscherm. Is de code goed? Dan heb je toegang tot je account. 

Via authenticator app

Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Open je authenticator app en haal een code van zes cijfers op. Vul die code in op het inlogscherm. Is de code goed? Dan ben je binnen.

bron: https://www.kpn.com/tweestapsverificatie?campaignid=so:c=merk-community

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Hier kan ik gewoon met vingerafdruk inloggen:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2026

Ok, dat wist ik niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 3, 2026

En waar kan je dit dan instellen? Ik heb ze nml allemaal geprobeert en zie vingerafdruk instellen er niet bijstaan.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 3, 2026

Ik heb sneller inloggen er niet bijstaan. Snap je mijn verwarring? Bij mij begint hij met uitgelicht abbonement en dan toegangscode.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Welke telefoon heb je? Ik heb met mijn iPhone 14 pro Max ook sneller inloggen erbij staan. Bij mijn Samsung S23 weer niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2026

Ik heb sneller inloggen er niet bijstaan. Snap je mijn verwarring? Bij mij begint hij met uitgelicht abbonement en dan toegangscode.

Bij mij staat het er ook niet bij. Vandaar dat ik het ook helemaal niet wist dat zoiets mogelijk was.  

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 3, 2026

Welke telefoon heb je? Ik heb met mijn iPhone 14 pro Max ook sneller inloggen erbij staan. Bij mijn Samsung S23 weer niet.

Ik bij de mijnKPN app op mijn Samsung A53 wel en op de iPad 10 ook de vermelding sneller inloggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 3, 2026

Ik heb een samsung S24 FE

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • May 3, 2026

Op mijn telefoon kan ik ook inloggen met vingerafdruk (dat doe ik) ik heb een Samsung Galaxy S23 Ultra. Ik heb biometrie op mijn telefoon aanstaan en vingerafdrukken op mijn telefoon geregistreerd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 4, 2026

Gisteren via X van webcare KPN reactie gehad dat dit niet (meer) kan.