Skip to main content

Ik heb aangegeven dat ik mijn nummer wilde behouden toen ik een abonnement afsloot bij kpn. Dit was toen ik de sim kaart kreeg niet het geval, de overzetting is gisteren gebeurd. Echter als ik nu mijn nummer invoer om in te loggen op mijn kpn zegt hij dat het nummer niet gekoppeld is. Als ik het originele nummer van de simkaart invoer, zou er een code gestuurd zijn naar dat nummer, maar dat nummer heb ik niet meer aangezien het is overgezet naar mijn oude nummer. Wie kan mij helpen?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Tom Linssen, welkom! Even om zeker te weten dat ik het goed begrijp: je wilde met nummerbehoud over van je oude provider naar KPN. Dat ging in eerste instantie niet goed, maar daarna is jouw oude 06-nummer alsnog overgezet op het nieuwe KPN abonnement? En nu lukt het niet door in te loggen op MijnKPN? 

 

Als jij een KPN ID aanmaakt, kan je daarna een ‘product koppelen'. Je voert dan jouw 06-nummer in en daar moet je een verificatiecode op krijgen. Je moet dan ook het 06-nummer invoeren dat je wilt koppelen en als ik jou goed begrijp, is dat dus het ‘oude’ nummer dat je mee wilde nemen. Lukt het dan wel?