Skip to main content

Inloggen met kpn id moet ik een forum/gebruikersnaam invullen. Doe ik mijn eerder gebruikte naam krijg ik bestaat al 😞 Dat begrijp ik, waarschijnlijk dat dat mijn oorspronkelijke forumnaam is. Maak ik een nieuwe aan maar zie dan dat ik alles weer in moet vullen. Vragen die ik al eens eerder gesteld had zijn vanzelfsprekend niet meer te zien, beetje jammer.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Drama, ook Telfort klant geweest. App gebruiken moet ik product(en) koppelen. Die ik dat dan krijg ik Product gekoppeld en vervolgens Product ontkoppeld. Koppel ik weer en denk dat het is gelukt. Kijk bij mijn gegevens prima. Volgende keer zie ik u moet eerst een product koppelen ??? App maar verwijderd. Op de site mijnKPN 😞 het zelfde. Koppel en product enz. Intussen weer gelukt. Kijk ik weer, product ontkoppeld.

Komt nog bij dat bij Telfort kreeg ik 5 euro korting op abonnement of extra Mb's. Niet meer terug te vinden.

Niet vrolijk van KPN :(


Ik zie dat ik een ander mailadres heb gebruikt, waarschijnlijk is dat het probleem van inloggen op het forum.

Excuus :)


Hi @deSmid58, welkom!

Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je reacties verzameld en een eigen topic voor je aangemaakt. Ik begrijp dat eerst het inloggen op het forum en MijnKPN niet goed ging, maar zo te zien en lezen is dat even later gelukt, fijn :)

Hoe staat het er intussen voor met het koppelen van producten? Je hebt het via de MijnKPN app geprobeerd, hoe gaat het als je via je internetbrowser inlogt op MijnKPN? Probeer eventueel ook een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.

Wat de Telfort voordelen betreft, deze zijn gewoon ‘mee verhuist’ naar KPN, al je voorwaarden zijn gebleven zoals ze waren. Als het niet lukt of als je de voordelen niet ziet in MijnKPN, laat het dan vooral even weten.


@Alexandra Het lijkt een storing te zijn in de mijn KPN app, meerdere gebruikers kunnen niet bij hun mobiele abonnement


@Alexandra Het lijkt een storing te zijn in de mijn KPN app, meerdere gebruikers kunnen niet bij hun mobiele abonnement

Yes, dat klopt! Toen ik mijn eerdere reactie schreef was de storing nog niet bekend. Dankjewel voor het seintje :) De storing met MijnKPN is inmiddels aangemeld en er wordt aan gewerkt - @deSmid58 dat is voor jou ook goed om te weten. Je kunt de status in dat topic volgen.Â