Skip to main content

Goedenavond. 
 

Ik heb een mail gehad van kpn dat ze Telfort en zo overnemen. 
En dat ik gewoon kan inloggen met mij Telfort account. Dit gaat dus niet. 
Heb al paar keer geprobeerd. 
zelfs een keer me wachtwoord gewijzigd. 
ook geprobeerd om met het kpn account in te loggen. Doet ie ook niet.  
Wat nu?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en e-mailadres verborgen in screenshot i.v.m. privacy

Hoi @Kevinstelling, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN. Wat gek dat het inloggen op MijnKPN niet lukt, met hetzelfde account ben je ook ingelogd om dit topic aan te maken. Hier lukt het wel om in te loggen blijkbaar, maar in MijnKPN niet? Ik heb verder geen gegevens van je, het kan zijn dat je net in vorig weekend was overgezet en het inloggen daardoor op maandag nog niet helemaal was overgezet. Lukt het nu wel om in te loggen en het oud-Telfort Thuis pakket te zien?


Nee ook dat lukt niet. Want hier ben ingelogd via Facebook 


Duidelijk, dat gaat op een andere manier inderdaad @Kevinstelling. Als je zelf een KPN ID aanmaakt, lukt dat wel en kan je daar het product aan koppelen?


Nu lukt het ineens wel 😉. Wachtwoord nog een keer gewijzigd. En nu kan ik inloggen. Bedankt voor de hulp. 


Dat is goed om te lezen @Kevinstelling, het lijkt erop dat het wachtwoord even opnieuw moest worden opgeslagen waarna het geaccepteerd wordt. Graag gedaan, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.