Skip to main content
Vraag

Inloggen op MijnKPN met Safari

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik kon vroeger altijd inloggen op MijnKPN.

Dat lukt niet meer met het altijd gebruikte e-mailadres en wachtwoord. Als ik op inloggen klik zie ik wel enige reactie van de inlogknop maar verder gebeurt er niets. Als ik een nieuw account via deze webpagina probeer aan te maken geeft de knop eenzelfde minuscule reactie zonder enige verdere reactie/inlog.

Ik maak dan op mijn iMac desktop, zoals altijd, gebruik van de browser Safari (Versie 15.6.1) die op geen enkele website problemen geeft.

Schakel ik op de iMac over naar de browser Chrome, dan kan ik met datzelfde e-mailadres en wachtwoord WEL inloggen op MijnKPN. 

Omdat ik met tevredenheid gebruik maak van Safari, wil ik dat ook blijven doen. Het lijkt er op dat het ontwerp van de inlogpagina MijnKPN niet goed is afgestemd op Safari-gebruikers.  

Als ik op de telefonische helpdesk van KPN inspreek “inloggen op MijnKPN met Safari lukt niet” dan krijg ik een nietszeggend verhaal en wordt de verbinding verbroken.

Hoe kan ik Safari blijven gebruiken in het contact met KPN?

Beste @Edward1947, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lukt met Safari. Het klinkt alsof dit inderdaad aan de combinatie MijnKPN/Safari ligt. Ik zie dat er inmiddels nieuwere (versie 16 en 17) versies van Safari zijn. Is het mogelijk daarnaar up te daten? Mocht dat niet lukken, is toch mijn advies om Chrome te gebruiken voor het gebruik van MijnKPN.


Op de een of andere manier kan ik nu wel inloggen met mijn KPN ID. Dus ook met mijn hierboven eerder genoemde Safari-browser waarmee dat eerst niet kon. Wellicht heeft een KPN Technische Dienst mijn oproep gezien en iets aangepast.


Op de een of andere manier kan ik nu wel inloggen met mijn KPN ID. Dus ook met mijn hierboven eerder genoemde Safari-browser waarmee dat eerst niet kon. Wellicht heeft een KPN Technische Dienst mijn oproep gezien en iets aangepast.

Wat ook mogelijk is, is dat je jouw internetgeschiedenis (en/of de cookies) hebt gewist. 


De internetgeschiedenis en cookies wis ik bijna dagelijks. 


Fijn om te lezen dat het allemaal weer werkt! Dank dat je dat nog even deelt, @Edward1947 :-).


Reageer