Skip to main content

Waarom kan ik mijn account niet koppelen?

Ik zie alleen mijn mobiele abonnement bij mijn kpn terwijl ik ook een internet/tv abonnement heb.

Elke keer als ik wil koppelen krijg ik een fout melding... 

Hoi @Gerrie1985! We kunnen proberen te achterhalen waarom dit niet lukt.

Welke foutmelding krijg je precies? En probeer je het koppelen via onze website of de MijnKPN app? Vanaf welk apparaat (smartphone -welk type-, een PC of een laptop)? Heb je ook geprobeerd om Internet en TV te koppelen op basis van het klantnummer? Ik hoor graag van je!


Bedankt voor uw reactie!

Ik probeer te koppelen via de website en krijg de foutmelding geen internetverbinding kpn.

Als ik probeer te koppelen met mijn klantnummer krijg ik de foutmelding gegevens onjuist.

Ik probeer te koppelen met mijn samsung mobiel, heb namelijk geen computer/laptop.

 

groetjes, Gerrie


Helder! Wil je jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer. En gebruik je voor MijnKPN hetzelfde e-mailadres als waarmee je inlogt op het Forum?


Gedaan! Het emailadres is hetzelfde!

groetjes, Gerrie


Dank je wel! En voor alle duidelijkheid: als je het Internet en TV abonnement wilt koppelen en je kiest voor de optie dat je niet thuis bent, dan moet je het klantnummer invullen. Je vult dan ook het klantnummer in van het Internet en TV abonnement? Voor Internet en TV heb je namelijk een ander klantnummer (jouw klantnummerbegint met een 9).


Bedankt, ik wist niet dat ik 2 verschillende klantnummers had!

groetjes, Gerrie


Ah, kijk! Is het nu wel gelukt om het Internet en TV abonnement te koppelen aan jouw MijnKPN account?


Het is gelukt, bedankt!