Skip to main content
Antwoord

Inzicht kosten KPN abonnement van mijn werkgever in MijnKPN

• August 14, 2022
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo

sindskort heb ik een nieuwe bedrijfstelefoon en ik wil graag inzicht in mijn abonnementskosten die mijn werkgever betaald. Enkel wanneer ik mijn nummer probeer te koppelen aan KPN ID dan werkt dit niet. Is dit vanwege het feit dat dit een bedrijfstelefoon is? Of door een andere reden? Het nummer dat ik opgeef klopt wel. 

groet 

Beste antwoord door Nick83

Ja dat denk ik wel. Heb zelf niks bij de KPN afgesloten. Is allemaal door mijn werkgever geregeld maar was wel benieuwd naar prijs momenteel en wat het extra kost voor onbeperkt internet te nemen 

Dat kan je dus zelf niet nemen. Word helemaal bepaald door de werkgever. Daarom hebben heel veel mensen er gewoon een eigen abonnement naast.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 14, 2022

Als u niet de contractant bent kunt u helemaal niets. Is dat het geval?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2022

Ja dat denk ik wel. Heb zelf niks bij de KPN afgesloten. Is allemaal door mijn werkgever geregeld maar was wel benieuwd naar prijs momenteel en wat het extra kost voor onbeperkt internet te nemen 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 14, 2022

U zal dit echt met de werkgever moeten overleggen. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 14, 2022

Dat kan je dus zelf niet nemen. Word helemaal bepaald door de werkgever. Daarom hebben heel veel mensen er gewoon een eigen abonnement naast.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Teunkpnklant, het zal vermoedelijk gaan om een zakelijk abonnement. Daar zal de particuliere MijnKPN omgeving niet voor werken. Je kunt het beste navraag doen bij jouw werkgever wat voor abonnement je precies hebt.