Skip to main content

Ik heb sinds enige tijd het probleem dat wanneer ik op de MIJNKPN app inlog, ik alleen nog maar de facturen kan zien en niet langer mijn verbruik. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder succes. Weet iemand hier een oplossing voor?

Hallo @Ray s ,

Kijk eens via  internet in Mijn KPN. Check of jouw 06-numner daar vermeld staat in jouw producten. 
 

Zo niet? Dan jouw 06-nummer weer toevoegen. En dan zou het verbruik ook weer zichtbaar moeten zijn in de app. 


Hallo @Ray s ,

Kijk eens via  internet in Mijn KPN. Check of jouw 06-numner daar vermeld staat in jouw producten. 
 

Zo niet? Dan jouw 06-nummer weer toevoegen. En dan zou het verbruik ook weer zichtbaar moeten zijn in de app. 

@Ray s 

Heeft dit geholpen? 

 


Hoi @Ray s, wat gek dat je niets meer ziet. 

Normaal werkt het dan om het product te verwijderen. Dan uit te loggen. Uiteraard weer opnieuw inloggen en dan weer het product te koppelen. Dit kan onder producten en dan onderdaan. Doe dit wel via de browser. Is het daarna weer zichtbaar?


Ikheb daar ooklastvan.zie alleen nog de facturen verder niets. Terwijp 1 van mijn kinderen nu alles ziet. Mb 's delen doeik nu.via zijn telefoon. Hij ziet alle nrs van het gezin..

Ik niets meer


@As76, dan is het denk ik goed om alle producten even los te koppelen van de ID's. Dat kan via de browser op computer onder producten. Dan uitloggen. Opnieuw inloggen en dan de juiste producten onder het juiste ID weer koppelen. Dan moet het lukken.Â