Skip to main content

Hallo

Ik heb weken geleden overstap naar KPN aangevraagd voor Internet & TV en ook hiervan bevestiging gehad via email maar heb daarna nog steeds niks gehoord. Ik kan mijn order niet koppelen aan mijn KPN ID, ik krijg deze foutmelding dus ik kan ook niet zien wanneer ik het kan verwachten?

 

Hallo @denisezoetebier, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je hebt gekozen voor Internet en TV van KPN. 💚 

Je kunt jouw bestelling volgen via de Bestelstatus Tool. Daarvoor moet jouw KPN Internet abonnement gekoppeld zijn aan jouw KPN account. Hier vind je instructies voor het koppelen van jouw KPN abonnement aan jouw KPN account.

Als jouw abonnement aan jouw KPN account is gekoppeld, kan je de Bestelstatus Tool gebruiken.


Ja dat koppelen lukt juist niet!


er wordt om een klantnummer gevraagd van 10 cijfers maar op mijn factuur staat een 11 cijferig nummer : ***

 

*Admin: nummer verwijderd ivm privacy


Het nummer dat je stuurde is een mobiel klantnummer. Dit is niet het klantnummer dat je moet hebben. Voor KPN Internet krijg je een apart klantnummer. Dit nummer vind je terug op jouw contract?

Heb je nog geen contract ontvangen? Dan lijkt het me goed als ik even met je mee kijk. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


ok , heb alleen prijsoverzicht gehad , geen contract. Heb mijn gegevens aangevuld!


Ik zie de bevestiging van de bestelling wel. Maar ik zie verder geen bestelling in het systeem.

Ik raad je aan even telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan je helpen jouw bestelling opnieuw te plaatsen.


Ok gedaan, mijn bestelling was helemaal niet verwerkt ivm admin fout dat er geen aansluiting ligt... inmiddels alles geregeld!

Je kan dit ticket sluiten


Super!