Skip to main content

Kan geen product koppelen, ben al twee maanden lid, net verhuisd

Knoppen 1 t/m 9 werken niet, pijltjes werken niet, p knoppen werken ook niet, de andere knoppen werken wel,help help


Hoi @Hanshermitage, welkom terug. Ik heb je nieuwste reactie even samengevoegd met dit iets eerdere topic zodat ik beide vragen in een keer kan beantwoorden. Scheelt weer tijd :) 

 

Wat betreft het niet kunnen koppelen, wat ervaar je precies, krijg je een foutmelding te zien? Gaat het om het koppelen van een mobiel abonnement of een thuisabonnement? En probeer je dit te doen via de website of de app? Als je het via de app doet, probeer de website, als je dat al deed, probeer een andere browser. 

 

Voor de afstandsbediening: controleer of de batterijen nog goed zitten. Stop ze er een keer opnieuw in, of vervang ze door nieuwe als dat niet helpt. Helpen helemaal nieuwe batterijen ook niet? Dan kun je via deze servicetool een nieuwe afstandsbediening aanvragen.


Ik heb de nieuwste afstandbediening bluetooth. Sommige knoppen reageren wel, als ik deze indruk dan gaat het rode lampje branden toets de knoppen in die niet werken gaat het groene lampje branden. Batterijen vervangen, maar helaas.


Dan zou ik de afstandsbediening voor de zekerheid toch vervangen, Hans. Dat kan met deze servicetool. 

 

Is het inmiddels ook al gelukt om je product te koppelen?


nee lukt niet.kan via jouw tool ook geen nwe bestellen. krijg steeds de volgende melding:Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.


Ai, dat is vervelend. Vul dan alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op. 

 

Wat betreft het koppelen van producten in je MijnKPN, is dat al wel gelukt of gaat dat ook nog mis? Zo ja, beantwoord nog even de vragen die ik eerder stelde. Dan kunnen we daar ook mee aan de slag.

Wat betreft het niet kunnen koppelen, wat ervaar je precies, krijg je een foutmelding te zien? Gaat het om het koppelen van een mobiel abonnement of een thuisabonnement? En probeer je dit te doen via de website of de app? Als je het via de app doet, probeer de website, als je dat al deed, probeer een andere browser. 

 


profiel ingevuld


Dank je, Hans. Ik zie dat er vanmiddag een monteur bij je langskomt. Wat komt deze doen? Dan wacht ik namelijk nog even met de afstandsbediening. Want als de monteur hier ook naar kijkt is een nieuwe wellicht niet nodig. Mocht het alsnog nodig zijn, laat het weten, dan stuur ik dan alsnog een nieuwe op.


Afstandbediening werkte eerst wel, maar nu niet meer. Beugel van de 12 is afgebroken, monteur zei dat er nu een nwe gestuurd kan worden. downloadsnelheid is nu goed, bleek een stukende poort te zij in de centrale. Vanaf het begin een waardeloze snelheid gehad. Nu werkt de afstandsbediening weer niet naar behoren, ik word er een beetje moedeloos van. 2 ½ week bezig geweest om een monteur thuis te krijgen………………………...help nu aub met mijn afstandbediening!!!!


Afstandbediening werkt alleen als ik het tv-kastje in zicht heb, maar het is toch bluetooth????


Ook dit werkt niet meer!!!!!!!!!!!!!!


De afstandsbediening is inderdaad bluetooth, Hans. Alleen het kan zijn dat die koppeling nog niet helemaal goed is gegaan. Voer eens de volgende stappen uit. Als je dat gedaan hebt zou de bluetooth (weer) in orde moeten zijn.

 

  1. Richt de afstandsbediening direct op de tv-ontvanger
    Let op! Er mag niets tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger staan. Zorg er dus voor dat de tv-ontvanger nog niet is weggewerkt in of achter een tv-meubel.
  2. Druk 3 seconden tegelijkertijd op de OK knop én de P- knop
    Het LED-lampje op de afstandsbediening brandt nu blauw.
  3. Druk op de OK knop
    Het LED-lampje knippert 2 keer blauw.
  4. Ga zappen met de afstandsbediening door bijvoorbeeld naar een aantal andere zenders te gaan. Ondertussen wordt de bluetoothverbinding opgezet tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger. Het kan een paar seconden duren na stap 3 voor het zappen reageert.