Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Afsluitadres is niet aan te passen bij kpn.Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 4x contact met de klantenservice gehad, allemaal de beste bedoelingen maar gelijke antwoorden "dat kan ik niet voor je regelen". Vorige week nog naar een kpn winkel verwezen, hier zou alles gewijzigd kunnen worden. Helaas.

Dacht vandaag na een vervelend telefoontje met een medewerkster we zeggen maar alles op maar wij kunnen niet buiten een internet aansluiting.

Een verhuizing kan ik ook niet opgeven  in mijn app want dan wordt ik weer naar 0800 nummer verwezen.

HELP AUB wij worden wanhopig!!!

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Kdm, welkom hier! Als het gaat om een verhuizing van je vaste internetabonnement, dan zul je hiervoor moeten bellen. Dit kan niet via de  MijnKPN omgeving geregeld worden. Bellen kan op ons, gratis, nummer 0800-0402. Spreek in dat het om een verhuizing gaat en dan kom je direct uit bij onze verhuisdesk.

Gaat het om een adreswijziging van het mobiele abonnement, dan kan dit wel via de MijnKPN. Als dit is wat je wilt doen, maar je loopt tegen problemen aan, dan hoor ik graag wat precies. Dan help ik je verder.


Hoi Erik, 

zou jij mij niet kunnen bellen?

Wat je hier boven aangeeft heb ik echt al 3x gedaan. Maar geen 1 werknemer kan mij helpen.

Gr. John

 


Als je graag telefonisch geholpen wilt worden, dan is 0800-0402 toch echt de weg, @Kdm.

Het is me nog niet helemaal duidelijk of het nu om een verhuizing van je vaste diensten gaat, of een mobiele adreswijziging.

Kun je wat meer vertellen over wat er aan de hand is?


Erik, ik ben de secretaris van vvSVIJ uit IJmuiden. Zoals al eerder aangegeven probeer ik een vast aansluitadres te wijzigen om uiteindelijk te kunnen overstappen naar een glasvezelaansluiting. Onze accommodatie met ingang naar het sportcomplex is hetzelfde gebleven echter heeft de gemeente Velsen met een wijziging in de wijk (nieuwe woningen)ons adres veranderd. Voorheen ***  is geworden ***.  Ik heb echt al 4x contact gehad met de klantenservice, ben ook teruggebeld. Ben in een KPN winkel geweest....maar niemand kan dat adres aanpassen. We staan met dit adres ook ingeschreven bij de kamer van koophandel.

Dus het is geen verhuizing. Het gevolg is dat we nog steeds geen glasvezel hebben en de nieuwe oversluiting hiervan is gecanceld.

Zoals gezegd....ik weet het niet meer.

Vr.gr. John Blok   

 

Admin: privégegevens verborgen

 


Ah, dat verklaart het een en ander, @Kdm. Dit soort wijzigingen zijn meestal wat ingewikkelder dan een echte verhuizing. Ik ga even wat dingen nakijken, en kom er morgen bij je op terug :)


Excuses voor de vertraging, @Kdm. Het contactadres is inmiddels gewijzigd. Dus stap één is voltooid. 

Nu moeten we het aansluitadres van het abonnement nog gewijzigd krijgen. Hiervoor heb ik nu een verzoek ingediend. Als alles goed gaat wordt dit binnen 5 werkdagen uitgevoerd. Mocht er nog een kink in de kabel zijn of komen dan krijg ik bericht. In beide gevallen kom ik er bij je op terug. 


Hoi Erik,

ik hoop echt op succes en hoop dat je aansluitadres gewijzigd krijgt.

Ik hoor je. Gr. John


Hoi Erik,

we zijn nu 8 dagen verder.

Ik ben bang dat jij ook bent vastgelopen i n de KPN organisatie.

Ik vrees het ergste.

Graag weer even contact sub.

 

Gr

 John


Hoi @Kdm .  @Erik_  heeft vakantie en ik vermoed dat de correspondentie via zijn privémail verloopt.  

Dit weekend kan ik sowieso niks voor betekenen want iedereen heeft vrij.

We zullen dus even moeten wachten tot hij terug is.  Dat duurt gelukkig niet heel lang. Dinsdag is hij weer terug. 


@Kdm, excuses! Ik had de notificatie van het bericht van jou en Erwin gemist. Is er inmiddels contact geweest? Ik heb zelf namelijk geen verdere reactie van de back office gekregen. Ik ga er opnieuw achteraan, maar heb dan niet eerder dan maandag iets te vertellen.


Tussentijdse update, @Kdm. Ik heb hiervoor een andere afdeling aangestuurd. Daar heb ik nog geen reactie op. Ik hoop er na dit feestdagenweekend meer over te kunnen zeggen.


@Kdm Nog even een update vanuit ons. Ik heb helaas nog steeds geen terugkoppeling van de afdeling in kwestie ontvangen 😞 . Ik heb een reminder gestuurd en zodra ik daar een antwoord op ontvang zal ik deze met je delen.


Ah, dat verklaart het een en ander, @Kdm. Dit soort wijzigingen zijn meestal wat ingewikkelder dan een echte verhuizing. Ik ga even wat dingen nakijken, en kom er morgen bij je op terug :)

 

Het heeft even geduurd, maar we hebben duidelijkheid. En die duidelijkheid is toch dat we dit als een verhuizing moeten gaan verwerken. Dat is een beetje wat gedoe, maar dan is het daarna wel gewoon helemaal klaar. En dan kunnen we ook tegelijk met de ‘verhuizing’ ook de omzetting naar glasvezel regelen, @Kdm. Dus, als dat akkoord is hoor ik het graag, dan gaan we dat in werking zetten.


Hoi Erik  prima regel het maar.

Gr. John


Ik heb de verhuizing erin gezet, @Kdm. Je krijgt een bevestiging per e-mail hiervan. En, ik verwacht apart, een mail over hoe het dan met de aansluiting gaat en of daar nog een monteur voor nodig is. En ik hou het van deze kant ook nog wel even in de gaten.


Hoi Erik,

Dank voor je inzet. Zijn wij als vereniging zeer blij mee.

Ik heb de verhuismail ontvangen, echter wordt hierin gesteld dat de nieuwe apparatuur op het oude aansluitadres wordt geleverd. Dat gaat niet goed.

Ik heb hier al op gereageerd maar misschien kan jij ook regelen dat deze apparatuur p/a  *** op IJmuiden wordt geleverd.

Oude adres bestaat immers niet en het sportcomplex is gezien einde competitie gesloten.

Gr. John

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy


Ik denk niet dat er daadwerkelijk iets verzonden gaat worden, @Kdm. Als ik hier de boel bekijk is de verhuizing al afgerond. Alles staat nu op het nieuwe adres en is overgezet op glasvezel. Je zou dan de bestaande apparatuur nu gewoon moeten kunnen aansluiten op het glasvezelpunt in het verenigingsgebouw en dan moet het werken. 

Zie je kans daar heen te gaan en dit te testen? Of het even aan te geven als er geen glasvezelpunt is. Want dan moet ik handmatig even een monteur inplannen om dat te gaan regelen. In welk geval ik dus ook graag van jou hoor wanneer dit zou kunnen. Er moet dan namelijk iemand aanwezig zijn bij het gebouw. 


Hoi Erik de spullen waren bij de buren afgeleverd die heb ik nu.

Ik dacht dat je de oude naam van M. Huijer in mijn naam had veranderd maar dat is nog niet het geval.

Ik ga deze week alles installeren dan laat ik weten of het werkt.

In onze overstap naar glasvezel zouden we ook 2 wifipunten krijgen deze zijn m.i. niet meegeleverd, klopt dat?

Deze hebben we wel nodig.

Ik spreek je komende week weer.

Gr. John Blok


Hoi Erik de spullen waren bij de buren afgeleverd die heb ik nu.

Ik dacht dat je de oude naam van M. Huijer in mijn naam had veranderd maar dat is nog niet het geval.

 

Zakelijke abonnementen hebben vaak een aantal mensen die bevoegd zijn om met het abonnement iets te kunnen doen. En dat is bij jullie abonnement ook zo. Jij staat er ook gewoon tussen, maar dan heb ik per abuis de verkeerde contactpersoon aangeklikt 🙂 Maakt voor de inhoud verder niet uit.

 

 

In onze overstap naar glasvezel zouden we ook 2 wifipunten krijgen deze zijn m.i. niet meegeleverd, klopt dat?

 

Dat klopt. De wijziging naar glasvezel die ik deed is alleen de technische wijziging. Hierbij verandert er niets in het abonnement. WIfipunten krijgen is een actie, en dat hoort bij een abonnementswijziging met contractverlenging. Dat is iets dat we in principe ook niet via het forum. doen Je kunt dan het beste komende week kijken of alles werkt. Zo ja, dan is de omzetting in ieder geval goed gegaan en zal dat op gereed springen. Daarna kun je dan telefonisch contact opnemen en overleggen over beschikbare verlengopties.

Mocht het bij installeren nou toch nog niet werken, kom dan eerst hier even weer terug. Dan kijk ik met je wat er precies aan de hand is, en wat de beste manier is om dat dan opgelost te krijgen.


Hoi Erik,

Vandaag de glasvezel aansluiting aangesloten. Helaas werkt het kastje niet en komt er aankomende woensdag een monteur van KPN.

Het zit allemaal niet mee maar gelukkig is het seizoen afgelopen. Vervelend dat ook de koperen aansluiting niet werkt dus nu hebben we geen alarm en geen werkende camera's.

Hopelijk dat de monteur woensdag alles aan de praat kan krijgen.

 

Gr. John


Ai, jammer dat te horen, @Kdm! Maar wel fijn dat je al een monteur hebt kunnen inplannen, dat scheelt weer 🙂 Waarschijnlijk is dan toch in de wijkcentrale de omzetting (nog) niet helemaal gedaan. En dan ga ik er vanuit dat de monteur dit alsnog kan regelen.

Wel vervelend van de koperaansluiting inderdaad. Normaal is het vaak zo dat die blijft werken tot je het modem op glasvezel aansluit. Maar, gezien dit ook als verhuizing ingevoerd moest worden, denkt het systeem dat die koperaansluiting elders zit, en dus ook gelijk uit kan.Â