Skip to main content

Ik zie dat er een tal van mensen tegen dit issue aan loopt, maar ik kan geen wijziging in mijn abonnement doorvoeren door de melding:

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Deze melding staat er al maanden en nu kan ik geen viaplay uitzetten of geen spotify fam toevoegen.
Na eerder 45 gebeld te hebben voor een ander issue ben ik nu telefoon moe en hoop ik via deze weg een oplossing.

Klanttevredenheid is deze week flink gedaald.

 

Hallo @Rob Giesen weet je welke lopende het is? Die moet dan inderdaad eerst afgerond worden. Het KPN-systeem kan maar 1 wijziging tegelijkertijd aan.

Mocht het om een aanstaande migratie van koper naar glas gaan, die kun je (tijdelijk) ongedaan maken, daarna de door jou gewenste wijzigingen doorvoeren en daarna de migratie naar glas weer actief maken.

Succes.

 


Ah ik heb inderdaad een aanvraag naar Glas gedaan, is dat de aankomende wijziging? waardoor het hele systeem plat ligt?

Ik heb geen idee wanneer glas geleverd word, het kan toch niet zo zijn dat ik jaar lang geen wijzigingen kan doen? of dat ik zelf handmatig een bestelling moet annuleren en activeren? 

 


Ah ik heb inderdaad een aanvraag naar Glas gedaan, is dat de aankomende wijziging? waardoor het hele systeem plat ligt?

Ik heb geen idee wanneer glas geleverd word, het kan toch niet zo zijn dat ik jaar lang geen wijzigingen kan doen? of dat ik zelf handmatig een bestelling moet annuleren en activeren? 

 

Hallo @Rob Giesen je zult toch echt even moeten handelen, zoals ik al eerder beschreef, als je een wijziging gedaan wit hebben, ik kan daar helaas ook niets aan veranderen.

Succes

 


@Rob Giesen Het is helaas een feit dat er in het systeem bij een openstaande order daarnaast niet nog een order kan worden geplaatst. Dat kan ik via dit kanaal ook niet in orde maken. Er is dus nog geen concrete datum bekend wanneer de omzetting naar glas is afgerond?


Nee jammer genoeg kan ik die datum niet boven water krijgen, 2x kpn netwerk gebeld maar kreeg geen antwoord dus we wachten maar af….


Laat dan die aanvraag naar glasvezel weg halen. Dan kunt u andere wijzigingen gewoon weer doen. 


@Rob Giesen Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Je kan anders altijd even overleggen met de afdeling Contracten en Opzeggingen om 0800-0402 om de order eruit te laten halen zodat je de wijziging kan doorvoeren.


@Rob Giesen is dit probleem nu wel uiteindelijk voor jou opgelost en hoe? Ik zit nu met een soortgelijk probleem.

Â