Skip to main content
Antwoord

Kan ik een extra inlog maken voor Mijn KPN t.b.v. facturen?

• October 13, 2022
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik wil een 2e persoon toegang geven tot MijnKPN om facturen te kunnen inzien aangezien deze andere persoon de administratie doet. 

Kan dat en hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Nick83

Bij een thuisabonnement word er geen rekening mee gehouden dat iemand anders de administratie doet. Dat is misschien dan meer iets voor zakelijke abonnementen.

Het effect dat een thuisabonnement maar aan 1 account gekoppeld kan worden is ook een stukje veiligheid. Zo weet je zeker dat er niet iemand jarenlang ongemerkt mee kan kijken. Bijvoorbeeld een ex-partner ofzo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2022

Is al gelukt door gewoon een tweede ID aan te maken door de collega.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2022

Helaas is het niet gelukt doordat de collega het product gekoppeld had werd ik ontkoppeld.

Ik wil dat we beide gekoppeld zijn.

Kan dat, zo ja hoe????

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 13, 2022

Is al gelukt door gewoon een tweede ID aan te maken door de collega.

Ja ... maar dan is bij het eerste "ID" alles weg...

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 13, 2022

Ik wil dat we beide gekoppeld zijn.

Kan dat, zo ja hoe????

Nee. Dat kan niet. U zult gewoon zelf de facturen door moeten sturen. Of die ander de login gegevens van uw account moeten geven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2022

Klopt was ik ook achter gekomen, betekend dat dan dat het niet kan?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 13, 2022

Klopt was ik ook achter gekomen, betekend dat dan dat het niet kan?

Zie mijn vorige reactie. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2022

OK, helder jammer dat het niet kan. Zou een verbetering zijn!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 13, 2022

Bij een thuisabonnement word er geen rekening mee gehouden dat iemand anders de administratie doet. Dat is misschien dan meer iets voor zakelijke abonnementen.

Het effect dat een thuisabonnement maar aan 1 account gekoppeld kan worden is ook een stukje veiligheid. Zo weet je zeker dat er niet iemand jarenlang ongemerkt mee kan kijken. Bijvoorbeeld een ex-partner ofzo.

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Tom K3, ik zie dat het antwoord hierboven al is gegeven door @Nick83. Het is niet mogelijk om met meerdere KPN ID's hetzelfde abonnement in te zien. Het makkelijkste is om de facturen door te sturen of anders een KPN account specifiek voor jullie aanmaken waarmee jullie beide toegang hebben. Eventuele mobiele abonnementen kan je dan weer aan een ander KPN ID koppelen, zodat diegene daar geen toegang tot heeft.