Skip to main content

We hebben een ander huis gekocht, maar gaan dit huis niet verkopen. Krijg ik dan 2 abonnementen op 1 ID of hoe gaat dat.

Er ligt al een glasvezelaansluiting en kastje in het huis, maar is niet actief in gebruik.
2 oktober is de overdracht.

Het is inderdaad mogelijk meerdere vaste adressen in MijnKPN te koppelen. 

Dat kan uiteraard pas als het abonnement actief is.


Moet ik wel via KPN bellen om de aansluiting te activeren?
Of mailen of hoe kan ik hem toevoegen?

 


Je kan hem toevoegen als je via wifi of kabel op dat adres verbinding hebt. Het is dan heel eenvoudig. 

Het kan sowieso niet voordat de aansluiting werkt. 


Maar de glasvezelaansluiting moet ik nog laten activeren voor mijn verhuizing. Hoe doe ik dat?

 


Nieuw abonnement aanvragen voor dat adres. Maar is nu een beetje vroeg hè. Je krijgt pas 2 oktober überhaupt de sleutel. En dan woon je er ook niet direct neem ik aan.

Het huis is nog niet eens van jouw. 

Rustig ademhalen nog.


Maar de glasvezelaansluiting moet ik nog laten activeren voor mijn verhuizing. Hoe doe ik dat?

Waarom activeren? Wat bedoelt u daar mee?

U moet een verhuizing doorgeven. Verder hoeft er niets te gebeuren. 


Maar het andere huis blijft ook in mijn bezit ( de eerste 3 maanden zeker )
Ik heb dus (tijdelijk) 2 aansluitingen nodig


Ik heb dus (tijdelijk) 2 aansluitingen nodig

Wat ik dus al zei. Nieuw abonnement aanvragen voor nieuwe adres.

Maar dat is nu nog veel te vroeg. 


Ik heb dus (tijdelijk) 2 aansluitingen nodig

Dat kan alleen als u een nieuw abonnement aanvraagt. Dus geen verhuizing doorgeven dan.

Maar iets van activeren ofzo is niet van toepassing. 


Hoi @Jamopa, als je beide huizen (voorlopig) nog in bezit hebt en op beide adressen een aansluiting wilt hebben zal je inderdaad een nieuwe aanvraag moeten doen voor het nieuwe adres zoals Peter al zei. Zodra dat abonnement is aangesloten en werkt kan je het koppelen aan MijnKPN. Dat kan niet voordat die verbinding actief is, aangezien het koppelen via die verbinding moet. Er kunnen maximaal 2 Thuis aansluitingen worden gekoppeld aan MijnKPN, dus als je verder geen Thuis abonnementen hebt (zoals e-mail only) moet het kunnen.

Als je later helemaal overgaat naar het nieuwe adres zal het oude adres opgezegd kunnen worden. Als je gebruik van KPN e-mailadressen zullen die op dat moment overgezet kunnen worden naar je nieuwe adres, anders zullen ze op een gegeven moment vervallen.