Als ik in MijnKPN app inlog en iets wil veranderen bv tv erbij kan ik alleen maar kiezen voor Digitenne en niet voor KpnTv , volgens mij klopt dit niet , ik zit al enkele jaren op glasvezel van KPN , voorheen op Vdsl van KPN.
Kun je met een schermafdruk laten zien wat je bedoelt? Bij mij ziet het er zo uit:
Dit krijg ik dan te zien
Hoi
Zo niet, je leest hier hoe je jouw abonnement kunt koppelen in MijnKPN.
Kom je er niet uit, je kunt ook een terugbelafspraak maken voor hulp bij het bekijken en aanpassen van je abonnement.
Dank voor je reactie Alexandra,
Ik zie in de app bij mijn producten , Internet en vast bellen , iinternetsnelheid 100Mbit/s download en 10 Mbit/s upload , tewijl ik toch op glasvezel zit en dit 100/100 moet zijn dacht ik.
Ik vemoed dat mijn oude Dsl abonnement nog gekoppeld zit en daarom ook geen TV keuzes zie.
Ik denk dat je nog een heel oud abonnement hebt. Heb je nu überhaupt tv van KPN?
Misschien heb je nu niet eens tv en heb je nog een oud internet-only abonnement?
Maar als ik tv van KPN zou willen kan ik nu alleen Digitenne kiezen.
Dank voor je reactie Alexandra,
Ik zie in de app bij mijn producten , Internet en vast bellen , iinternetsnelheid 100Mbit/s download en 10 Mbit/s upload , tewijl ik toch op glasvezel zit en dit 100/100 moet zijn dacht ik.
Ik vemoed dat mijn oude Dsl abonnement nog gekoppeld zit en daarom ook geen TV keuzes zie.
Hallo
Ga eerst even jouw oude abonnement verwijderen uit jouw account, de instructie staat hieronder. Daarna dan opnieuw jouw (huidige) thuisabonnement koppelen.
Je kunt jouw abonnement alleen loskoppelen van je KPN account via de MijnKPN app. Dit wordt ‘verbergen’ genoemd. Dat doe je zo:
Thuis abonnement ontkoppelen
1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.
2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna jouw Thuis abonnement.
3. Ga naar ‘Abonnement’ rgroen].
4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ bgroen].
5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.
Daarna dus het nieuwe abonnement koppelen.
Volg dan de instructies in dit topic:
Dit heb ik al gedaan , maar heeft geen effect!
OK
Dan maar de gewenste wijziging rechtstreeks doorgeven aan de klantenservice.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Facebook en X zijn alternatieven.
Maar als ik tv van KPN zou willen kan ik nu alleen Digitenne kiezen.
Zie je facturen in MijnKPN staan van je thuis abonnement? Zijn dat recente facturen? Van de afgelopen maanden?
Heb je nu tv van KPN? Als je nu helemaal geen tv van KPN hebt en je hebt een oud abonnement, dan heb je waarschijnlijk een internet-only abonnement. Bij dit abonnement is dan tv niet mogelijk.
Je zult het abonnement om moeten zetten naar de nieuwe abonnementsvorm. Dan kun je er tv bij nemen.
ik zie inderdaad recente facturen,
ik heb geen tv van KPN en heb een “Telfort “
internet en bellen abo , nu al een paar jaar op glasvezel,
ik wi dus weten wat tv erbij kost maar kan dat niet kiezen in MijnKPN , allen Digitenne dus.
Ik ga een terugbel verzoek inplannen om dit recht te zetten.
ik zie inderdaad recente facturen,
ik heb geen tv van KPN en heb een “Telfort “
internet en bellen abo , nu al een paar jaar op glasvezel,
ik wi dus weten wat tv erbij kost maar kan dat niet kiezen in MijnKPN , allen Digitenne dus.
OK
Dan maar de gewenste wijziging rechtstreeks doorgeven aan de klantenservice.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Facebook en X zijn alternatieven.
Dat kan inderdaad door een terugbelverzoek.
Je kunt jouw abonnement ook uitbreiden met TV door te verlengen.
Dat kan ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Hartelijk dank ,
nu weet ik de prijzen voor een totaalpakket.
Dit kost iets meer dan wat ik nu heb met internet en bellen van KPN en Tv van Ziggo.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.