Skip to main content

Vandaag maar weer eens ingelogd bij "Mijn KPN” als oud Telfort klant heb ik een oud abonnement van

Internet+ TV als 1 geheel.

Het  aanpassen van "Telfort” internet inclusief tv naar 2 losse KPN onderdelen (internet + TV) kan in de nieuwe omgeving nog steeds niet .

In het keuzemenu van TV kan ik niets selecteren ook niet voor bijvoorbeeld een  2e TV ontvanger.

Internetsnelheden en bijvoorbeeld extra zenderpakketten kan wel maar daar gaat het nu niet om.

De oude (Telfort) koppeling van internet inclusief TV  kan ik niet omzetten naar Internet met optie TV.

 

 

 

U wilt gewoon verlengen naar Hussel? Begrijp ik dat goed? Lukt dat niet?


@Nick83  bedankt voor je reactie ,  nee geen Hussel alleen internet en TV.

Bij de oude versie van “mijn KPN” kwam je bij elke verandering telkens bij dit Hussel terecht.

Bij ons bestaat geen enkel behoeft om te gaan Husselen 😉

Ik wil ook niet verlengen, zoek naar een mogelijkheid om in de nieuwe “mijn KPN” omgeving oa mij TV abonnement aan te passen met een extra ontvanger of om TV uit het abonnement te halen / op te zeggen.


Hi @Oberon 5! Ongeacht je pakket moet je opties die daar mogelijk mee zijn gewoon kunnen aanzetten. Ik heb gekeken naar het abonnement dat je in je profiel hebt aangegeven. Daarbij is het toevoegen van een tv-ontvanger in onze systemen gewoon mogelijk. 

Als het via de KPN ID app niet lukt, bel in dat geval 0800-0402. Dan kan een medewerker het voor je in orde maken.

Verder is overstappen naar Hussel groter dan dat het klinkt. Het is bijna geheel administratief. Wel zie ik dat in jouw geval er een korting zou verdwijnen die bij de Hussel niet bestaat. Dus in dit geval heb je volledig gelijk niet over te stappen naar de Hussel. 😉


@Bram_  Goede morgen , excuses voor mijn later reactie.

Ik kan inderdaad (weer?) een tv ontvanger toevoegen , wat eerst niet lukte.

Ik gebruik de KPN app niet , alles gaat via de desktop.

Toch vreemd dat als ik bij KPN Internet + TV kies altijd weer bij dat Hussel “gedoe”kom.

Ja met het oude Telfort abonnement ben ik iets goedkoper uit.

 


Toch vreemd dat als ik bij KPN Internet + TV kies altijd weer bij dat Hussel “gedoe”kom.

Dat is helemaal niet vreemd. Want KPN wil graag dat iedereen overstapt op Hussel. Zo simpel is dat.

Ja met het oude Telfort abonnement ben ik iets goedkoper uit.

Nog een paar jaar met ieder jaar een prijscorrectie waarbij Hussel bijna niet duurder word en de oudere abonnementen wel flink. Dan is dat wel over.