Skip to main content
Antwoord

Kan in MijnKPN niet het thuisabonnement toevoegen

• May 9, 2022
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik kan in mijn kpn niet het internetcontract op klantnummer toevoegen. 

Er staat alleen mobiel

ook niet als ik het contractnummer gebruik.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Ruud1959. Ook zonder een huishouden moeten producten gewoon aan MijnKPN kunnen worden toegevoegd. Wat gebeurt er precies als je op de ‘Producten'-pagina in MijnKPN kijkt? Daar kan je kiezen om een product toe te voegen, waarna je de keuze krijgt tussen een mobiel of thuis abonnement toe te voegen. Als je die stappen volgt zou het Thuispakket toegevoegd moeten worden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 9, 2022

Even bellen met de kpn klantenservice 08000402. Zij moeten beide abonnementen aan elkaar koppelen (huishouden). Daarna kun je het dan toevoegen via mijn KPN. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @Ruud1959. Ook zonder een huishouden moeten producten gewoon aan MijnKPN kunnen worden toegevoegd. Wat gebeurt er precies als je op de ‘Producten'-pagina in MijnKPN kijkt? Daar kan je kiezen om een product toe te voegen, waarna je de keuze krijgt tussen een mobiel of thuis abonnement toe te voegen. Als je die stappen volgt zou het Thuispakket toegevoegd moeten worden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 10, 2022

Ik ben benieuwd of dat lukt.

Jasper van KPN
Moderator

Ik ook 🙂 @Ruud1959, heb je dat al kunnen proberen?