Skip to main content

Mijn zoon heeft nu een abonnement (op mijn naam afsloten) met 0 mb en ik het nu mb's met hem gedeeld.

Ik kan zijn abonnement zien in mijn kpn app. Ik zie het tegoed van 10 mb daar staan.

Kan mijn zoon ook een app op zijn mobiel zetten dat hij zijn tegoed kan zien/bijhouden?

Ik wil liever niet dat hij mijn “mijn kpn app” gebruikt met mijn inlog.

Als ik voor hem een “mijn kpn” account aanmaak, dan is ineens mijn “mijn kpn” niet meer compleet.

Hoe kan mijn zoon op zijn telefoon nu gaan zien wat zijn tegoed aan mb's is?

Hij kan een eigen MijnKPN account aanmaken en het abonnement daar aan hangen. Dat kan die zelf doen, heeft die u helemaal niet voor nodig. Er word een verificatie SMS naar zijn toestel gestuurd. Hij tikt de code in en het is geregeld. 

Dan verdwijnt het abonnement dus uit uw MijnKPN account. Want een abonnement kan maar aan 1 MijnKPN account gekoppeld zijn.

En hij kan vervolgens het abonnement aanpassen. Als hij dat wil. Hij heeft nu 0 GB data bijvoorbeeld. Daar kan die 10 of 20 van maken. Of zelfs onbeperkt. 

Voor data delen heeft het geen gevolgen. Dat kan dan nog steeds. Maar u ziet dus niet meer hoeveel data hij nog heeft.

 


Hij kan een eigen MijnKPN account aanmaken en het abonnement daar aan hangen. Dat kan die zelf doen, heeft die u helemaal niet voor nodig. Er word een verificatie SMS naar zijn toestel gestuurd. Hij tikt de code in en het is geregeld. 

Het is wat dat betreft een drama bij KPN. KPN kent nog altijd niet het verschil tussen een contractant en een gebruiker.