Skip to main content

Hallo,

Ik heb recent mijn persoonlijke abonnement omgezet naar een zakelijk abonnement via contractovername. Nu wil ik graag inloggen op mijnKPN en mijn producten beheren. Ik heb hiervoor een KPN ID aangemaakt, als ik daarmee inlog wordt mij gevraagd de producten te koppelen. Ik heb hiervoor een klantnummer nodig, dit nummer kan ik nergens vinden. Heb ook geen factuur om het nummer in te zien, de laatste factuur mail die ik binnengekregen heb heeft geen factuur in de bijlage ivm privacy.

Hoe kan ik mijn producten koppelen aan mijn account? Het gaat om een mobiele nummer met internet.

Hoi @Robert123123. Welkom op het KPN Forum. Ik lees in jouw bericht dat je het abonnement hebt omgezet naar een zakelijk abonnement. Ik verwacht dat je daarom op het Zakelijke Forum moet zijn om een antwoord te krijgen op deze vraag. Ik wil natuurlijk wel een poging doen om jouw klantnummer te achterhalen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is (verificatie) achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hi Vikask,

Bedankt voor de reactie, ik heb de gegevens aangepast en het rekeningnummer verwerkt bij de persoonlijke opmerkingen in de instellingen.

Ik hoor graag of je hier wat mee kunt.

Groet,

Robert


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik denk dat het mij toch is gelukt om jouw klantnummer te achterhalen. Je ontvangt zo een privébericht met daarin het klantnummer. Laat je mij weten of het gelukt is om jouw mobiele abonnement te koppelen?