Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een kpn ID en daarop kan ik alles zien van mijn mobiele abbonement. Alleen heb ik ook kpn thuis (bellen, internet en tv) en ik zou dat samen willen voegen maar dat kan niet. Ik sta onder vrijwillig bewind en die betaald ook maandelijks de factuur. Nu hebben we alle bankrekeningnummers geprobeert om te koppelen en hij zegt bij elk nummer dat het niet herkent wordt. Dat is wel gek want ook het rekening nummer waarme de factuur betaald wordt zegt de app niet te herkennen. 

Hoi @Marielies! Welkom en goed dat je hier onze hulp zoekt!

Op het moment dat jij een Internet, TV en/of Vast bellen abonnement gaat koppelen aan jouw KPN ID, dan vragen wij om de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer. Het gaat ons om het rekeningnummer wat bij ons bekend is (je vindt deze gegevens terug op de maandelijkse factuur).

Is het inmiddels of alsnog gelukt om het abonnement te koppelen aan jouw account? 
Zo niet, dan kijk ik graag met je mee. Wil jij je klantgegevens invullen in jouw Forum profiel?
Graag jouw volledige naam en geboortedatum, jouw postcode en huisnummer + klantnummer. Vul je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” je eigen volledige rekeningnummer en het rekeningnummer van de instantie die de betalingen voor je in orde maakt? Als je hier een seintje geeft als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik aan zet ben.


Hallo @Shyrin_ 

 Ik heb met alle mogelijke rekening nummers geprobeerd. Ook die ik van mijn bewind heb gekregen. Inmiddels de gegevens aangepast in mijn profiel en sorry voor de late reactie. Ik hoop dat het nu gaat lukken.

 

Gr Marielies


Bedankt voor jouw gegevens! Geen van de rekeningnummers komt nu overeen…. Ik raad je aan om de contactpersoon even contact met ons te laten opnemen om het juiste rekeningnummer door te geven, zodat dit geregistreerd kan worden en jij het abonnement dan alsnog kunt koppelen aan KPN ID.

Hij of zij kan telefonisch contact opnemen (via 0800 0402) of de wijziging doorgeven via het volgende online formulier Financiële hulpverlening wijzigen!


@Shyrin_  dank je voor de hulp. Ik heb mijn bewindvoerster gemaild of ze nu verder kan helpen. Als het gelukt is laat ik het hier weten.

 

Dank je 

Gr. Marielies:wink:


Heel graag! :blush: Voor nu een heel fijn weekend gewenst!