Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn mobiele nummer niet koppelen aan tv en internet na contractovername

• May 25, 2025
  • 9 reacties
  • 68 keer bekeken

Hi,

Door een scheiding hebben mijn ex en ik de mobiele nummers niet meer bij elkaar. Sinds hij contract overname heeft gedaan kan ik dus ook niet meer mijn telefoon nummer bij mijn huidige tv en internet zetten.

hij geeft aan dat de gegevens niet kloppen. Wat heel raar is aangezien mijn adres niet is gewijzigd en mijn rekening nummer ook niet. En klantnummer dus ook niet

Beste antwoord door ikheetjeff

@MandyS8 Misschien is dit onnodig en was dit al duidelijk, maar je kan op twee manieren een 06-nummer aan je MijnKPN gekoppeld hebben. 

Je abonnement (contract) kan gekoppeld worden aan MijnKPN, waarmee je dit abonnement kan beheren (bundels toevoegen etc). Maar jouw MijnKPN ID account heeft ook een 06-nummer als contactnummer. (contact zonder R) Dit hoeft niet per se een KPN nummer te zijn.

Het kan dus zijn dat jouw 06 contract inmiddels op jouw naam staat, maar in MijnKPN van je ex nog jouw nummer als contactnummer. Hierdoor kan jij geen MijnKPN ID account aanmaken.

Laat jouw ex controleren welk 06-nummer staat onder MijnKPN > Account

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

@MandyS8 Als je ex de contact overnam, overnam hij waarschijnlijk ook het beheren producten binnen MijnKPN omgeving. Als je telefoon nummer daar gekoppeld is, moet hij misschien eerst deze verwijderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Hij heeft ene eigen account en eigen klantnummer. Mijn telnummer staat er niet meer bij.

kan je op een andere manier zien of het eraf gehaald kan worden ja of nee?

nu is het een beetje irritant. Zelfs bellen naar kpn heeft niet geholpen

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 25, 2025

Hoi ​@MandyS8 
Dit zijn zaken wat het forum niet voor je kan oplossen.
Toch raad ik je aan om nog eens te bellen.
Je kunt het beste even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Ook kun je zelf bellen met 0800 0402
De KPN is bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Je leest toch dat ze telefonisch mij niet konden helpen? Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ik ga wel naar een kpn winkel. Thanks voor de moeite iig

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 25, 2025

Dat heb ik gelezen, maar het forum is een klanten helpen klanten-forum
Maak een bel-afspraak (klik de link) en je wordt gegarandeerd gebeld door de juiste persoon.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 25, 2025

@MandyS8 Misschien is dit onnodig en was dit al duidelijk, maar je kan op twee manieren een 06-nummer aan je MijnKPN gekoppeld hebben. 

Je abonnement (contract) kan gekoppeld worden aan MijnKPN, waarmee je dit abonnement kan beheren (bundels toevoegen etc). Maar jouw MijnKPN ID account heeft ook een 06-nummer als contactnummer. (contact zonder R) Dit hoeft niet per se een KPN nummer te zijn.

Het kan dus zijn dat jouw 06 contract inmiddels op jouw naam staat, maar in MijnKPN van je ex nog jouw nummer als contactnummer. Hierdoor kan jij geen MijnKPN ID account aanmaken.

Laat jouw ex controleren welk 06-nummer staat onder MijnKPN > Account

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Goedemorgen ​@MandyS8 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Wat is de stand van zaken op dit moment? Ben je hier inmiddels voor in de winkel geweest en zo ja, heeft dit nog iets opgeleverd? Heb je anders het bovenstaande advies van ​@ikheetjeff nog opgevolgd? Ik vermoed eigenlijk dat hij hier precies aangeeft waar het fout gaat en hopelijk heeft je ex dit inmiddels kunnen controleren 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2025

Ik heb inderdaad wat ​@ikheetjeff neerzette laten doen door mijn ex en is het inmiddels gelukt.

bedankt!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Heel fijn om te lezen ​@MandyS8 en ook bedankt dat je dit hier nog even aan ons hebt willen laten weten, dat wordt heel erg gewaardeerd :)
Voor nu een fijne dag toegewenst en mocht je ons in de toekomst ooit nog een keertje nodig hebben, dan weet je ons te vinden!