Skip to main content

Ik kan vanuit de MijnKPN app mijn nieuwe mobiele abonnement niet toevoegen. Ik krijg direct vanaf de eerste poging alleen maar de melding “U hebt 5 pogingen gedaan. Verlaat deze pagina en probeer het over 15 minuten opnieuw”.

Vanuit de browser kan ik onder “Bekijk uw voordelen” wel de korting zien van mijn mobiele abonnement, maar ook hier kan ik geen product toevoegen. Ik krijg hier de melding “Uw sessie is verlopen, log opnieuw in.”. Opnieuw inloggen verandert niets.

Hoi,

 

Ik heb dus precies het zelfde probleem wat jij omschrijft. Ik probeer het zo nog een keer, heb jij al een oplossing? Hopelijk reageert er zo iemand!

 

Mvg Sven


Hier ook hetzelfde probleem maar nog geen oplossing of reactie 


Ik heb eerst het account verwijderd en op nieuwe aangemaakt. Helaas kom ik dan niet verder tot wanneer je de laatste 3 bankrekeningnummers moet invullen, dan krijg ik de zelfde melding...


Zelfde melding. 


U hebt 5 pogingen gedaan. Verlaat deze pagina en probeer het over 15 minuten opnieuw.

Na 15 minuten nog een keer proberen, zelfde melding. cache geleegd, nog keer proberen na 1 uur. zelfde melding

Gaat iets niet helemaal goed 😉

graag een oplossing 


Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd, maar deze keer het telefoon nummer gekopieerd zoals het bij “uw voordelen” vermeld staat: met een streepje tussen 06 en de rest van het nummer. Ik weet niet of dit het verschil maakte, maar het is mij nu gelukt om em toe te voegen!


Goedemiddag!
Als ik het goed begrijp waren hier de afgelopen dagen wat problemen mee. Dit zou nu opgelost moeten zijn en zoals Floris42 noemt zou het nu dus ook moeten werken!

In de meeste gevallen is dit een kwestie van het simpelweg later nog eens te proberen.
Mocht dit na langere tijd nog niet werken kun je hier het beste even een nieuw topic voor aanmaken


Ik heb precies hetzelfde probleem. 
al sinds gisteren aan het proberen. 
Maar krijg ook steeds weer die melding: probeer over 15 minuten weer. 
Nu kan ik op moment niks zien van mobiel in de app en dat vind ik behoorlijk vervelend 

Hoor graag hoe dit is op te lossen. 
Zie hier dat dit al langer speelt en inmiddels dus zou moeten werken, niet dus!!!!


Het lukt mij niet om thuis abonnement te koppelen.

Graag een oplossing.

 

Richard