Skip to main content

Ik kan niet inloggen op het account van MijnKPN. Krijg ook geen mails meer binnen heb geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen of nieuwe ID aan te maken maar dit lukt niet omdat ik geen gegevens via de mail ontvang. Ik ben nu ingelogd met facebook. Dit is gebeurd nadat Telfort overgegaan is naar KPN.

Ik kan niet inloggen op het account van MijnKPN. Krijg ook geen mails meer binnen heb geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen of nieuwe ID aan te maken maar dit lukt niet omdat ik geen gegevens via de mail ontvang. Ik ben nu ingelogd met facebook. Dit is gebeurd nadat telfort overgegaan is naar KPN.

 

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst


Hallo @Alie-Balie bij het KPNID kun je op dezelfde manier inloggen als je deed in MijnTelfort.

Als er nog geen KPNID bestaat kun je deze aanmaken en je diensten daar aan koppelen.

Als je naar de webmail van KPN gaat dien je tegenwoordig in te loggen met je volledige emailadres en wachtwoord.

 


Dat is het probleem ik krijg geen mails binnen op het mailadres die we daarvoor altijd gebruikten ook niet op een ander mailadres. Dus kan geen ID aanmaken er komt helemaal niets binnen ook niet in de spam!


Hallo @Alie-Balie lukt je je wel op via de webmail bij je email te komen?

 


Nee, ik kom daar niet in webmail gebruikten we niet bij Telfort! 


Hallo @Alie-Balie , dat je het niet gebruikte is iets anders dan het niet hebben. Als je een emailaccount hebt van TFT/KPN kun je per account ook van de webmail gebruik maken en heb je niet per se een eigen mailprogramma nodig. Iedere TFT/KPN-klant heeft dus standaard tevens webmail.

Zoals ik eerder schreef, de webmail is aangepast/vernieuwd en je kunt nu alleen nog maar inloggen met je volledige emailadres als gebruikersnaam, dus bijvoorbeeld janjansen@telfort.nl of janjansen@kpnmail.nl

Terwijl je voorheen als gebruikersnaam bijvoorbeeld janjansenu12345 gebruikte is het nu dus je volledige emailadres.

 


Ik heb het inmiddels al opgelost. KPN mails werden geblokkeerd… Inmiddels een nieuwe ID aan kunnen maken! Bedankt voor het meedenken!Â