Skip to main content

Goedenavond,

Ik word zo langzamerhand een beetje moedeloos van (mijn)KPN(verlengshop). Ik ben nu al 10 jaar lid van KPN. Nooit gezeur nooit problemen. Ik wil graag mijn abonnement verlengen. Dit kan al een paar maanden. Nu doorloop ik het hele proces zoals ik dat al 5x gedaan heb. Verlengshop, naar bestellen. Daar valt het mij op dat mijn aansluit adres een ander adres is dan het adres waar ik woon. Dit kan je in dat scherm ook niet aanpassen en om te voorkomen dat de nieuwe telefoon naar een ander adres gestuurd wordt (klopt het dat ik niet kan aangeven dat deze naar een KPN winkel opgestuurd wordt?) pas ik dat netjes aan in Mijn KPN. Nou helpt het al niet mee dat jullie al 3 verschillende schermen/opties hebben om verhuizingen/adres te wijzigen (en ik wil geen verhuizing doorgeven, het gaat alleen om een mobiel nummer dus een simpele adres wijziging zoals dat bij een bankrekening ook werkt). Na 20 verificatie codes via de SMS, 5x opnieuw inloggen in de app en browser blijft in de verlengshop mijn aansluitadres staan? Dit terwijl in mijn KPN alles gewoon goed staat?

Wat moet iemand nog méér doen om een aansluitadres te wijzigen? Ik hoor graag of er mensen zijn met de cruciale tip want ik kan het online nergens vinden. Ik heb alles nu al tig keer bevestigd. Als dat zo moeilijk blijkt te zijn dan cancel ik alles en stap ik over naar een provider waar ik 'opnieuw’ kan beginnen.


Groet,

DK

 

Hier precies hetzelfde probleem. En de stappen die beschreven staan slaan nergens op want die adressen staan gewoon goed! 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Update: ik heb een nieuwe iphone kunnen bestellen op mijn nieuwe adres. Belangrijk is dat je in MijnKPN zowel je adres als factuuradres wijzigt. Dit heb ik gisteren rond 15 uur gedaan.

Het duurde voor mij dus ca. 24 uur voor de wijziging overal binnen KPN was overgenomen.

Zojuist probeerde ik te verlengen met nieuw toestel en nu stond mijn nieuwe adres wel als aansluitadres gemeld.

Ik hoop dat anderen die ditzelfde ervaren iets aan mijn informatie hebben.

Succes!


En als die nou allebei al goed staan dan?


@Dirk12345 ik ken het… maar nieuwe adres staat er al meer dan 24 uur?
Dan maar bellen met KPN of bericht sturen via Twitter/Facebook… 😰


Dit blijft maar doorgaan zo. Zou ik mee mogen kijken naar de status van je verhuizing? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag zowel je oude als het nieuwe adres invullen. 

Ik hoor graag van je. 
 


Is gedaan. Het oude adres staat bij opmerkingen 


Gaat er nog wat gebeuren dan of vul ik alles voor noppes in?

 


Ik zal @Alex_P  even een zetje geven…..😉


Dank voor het seintje Hans. Ik zag deze even over het hoofd, excuus. Ik zie echter niets in je profiel over adressen. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Sla het wel op door op de blauwe knop inderin te klikken. Zie hieronder. Laat je me even weten wanneer je dit hebt gedaan? 

 


Is toch echt allemaal al ingevuld 


Is toch echt allemaal al ingevuld 

Zou je ook het huisnummer in willen vullen? En mij daarna een seintje willen geven? 


DoneÂ