Skip to main content
Vraag

Kan Spotify Premium niet als Extra uitvinken in de winkelmand

• January 8, 2025
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil mijn abonnement verlengen. In de verlengshop staat standaard Spotify Premium als Extra in mijn winkelmand, terwijl ik dit nooit heb aangevinkt en nooit Spotify via KPN heb afgenomen. Ik zie nergens een optie om dit uit te vinken waardoor ik nu niet kan verlengen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• January 8, 2025

Wat voor abonnement heb je? Heb je misschien nog een oud abonnement waarbij Spotify een vast onderdeel is? Welke naam staat er op de factuur 2de blad?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2025

Wat voor abonnement heb je? Heb je misschien nog een oud abonnement waarbij Spotify een vast onderdeel is? Welke naam staat er op de factuur 2de blad?

Ik heb een Sim Only abonnement met unlimited bellen/sms en unlimited data. Ik heb hier nooit streaming extra's bij gehad. Op de factuur zie ik alleen mijn eigen gegevens en alleen mijn huidige abonnement, hier wordt ook nergens Spotify genoemd (wat ik ook niet zou verwachten). 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2025

Na vele pogingen is Spotify nu wel verdwenen. Het lijkt dus wel gelukt te zijn.

• Nieuwkomer
  • January 11, 2025

Don96 mag ik vragen hoe je dit uit eindelijk gelukt is?

Hier hetzelfde probleem. Wil ook simonly verlengen en krijg ineens Spotify erbij. Ook nooit gehad en krijg het ook niet weg 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 12, 2025

Hi ​@Don96, welkom bij onze community. 

Fijn om te lezen dat het is gelukt, ik ben ook benieuwd naar wat er aan de hand is en hoe het alsnog is gelukt. 

​@DaphneApez, wat krijg jij precies te zien? Dan Spotify aangevinkt staat en dit niet uit te zetten is? Zou je hier eventueel een screenshot van willen plaatsen?

Ik hoor graag van jullie. 

• Nieuwkomer
  • January 12, 2025

​@Alex van KPN hoe het kan geen idee. Maar heb het meerdere keren en dagen geprobeerd en telkens stond Spotify erbij.

En nu probeer ik het nog een keer naar aanleiding van je bericht en nu staat ie er niet bij dus top! Kan nu gewoon simonly verlengen zonder Spotify erbij.

Ik kon kiezen hoe ik wilde verlengen, minuten en data. Hierin maakte ik dan een keuze. En bij details kwam er dan Spotify bij te staan. 

Heb screenshot bij gevoegd en hier stond Spotify dan tussen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 13, 2025

Ik vermoed dan een korte storing of bug. Dankjewel voor de terugkoppeling hier. 🙂