Skip to main content

Goedemiddag,

Ik reageer op deze vraag omdat ik hetzelfde heb. Ik heb een mobiel nummer en Internet. Eerst van T-Mobile en nu van KPN. Mijn  mobile nummer is te zien in MijnKPN.

Nu wil ik graag het produkt internet koppelen alleen dat  lukt niet omdat ik telkens te zien krijg dat ik niet bekend ben bij KPN. En ik betaal elke maand mijn thuis produkt. Ik heb ook andere browser geprobeerd. Ook dat werkt niet.

MIsschien weten jullie hier iets meer over.

Met vriendelijke groet

Vonna

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag @Vonna, welkom en bedankt voor jouw vraag!

Wat gek dat het koppelen van je Thuis abonnement niet lukt…. Je kunt MijnKPN gebruiken door in te loggen via onze website (de webversie) of via de MijnKPN app. Zo te lezen probeer jij het nu te koppelen via de webversie:

  • Als je ingelogd bent, kun je bovenaan klikken op Product en dan op Koppel product en vervolgens klik je op Thuis
  • Je krijgt dan de vraag ‘Bent u thuis en verbonden met internet van KPN?’ Kies Ja of Nee
  • Kies jij ja, dan hoef je alleen de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in te vullen wat bij ons bekend is.
  • Kies jij nee, dan moet jij jouw postcode en huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is invullen.

Wanneer krijg je precies de melding dat je niet bekend bent bij ons? Kun je beide manieren eens uitproberen? 


Beste Shyrin,

Ik heb beide opties geprobeerd. En bij beide krijg ik de melding dat de produkten niet gekoppeld kunnen worden omdat ze mij als klant niet kennen .

Ik heb ook zowel de webversie als MijnKPN app geprobeerd. Met beide ook zelfde melding. Oook andere browser geprobeerd.

Ik heb vandaag een mail gekregen van de KPN dat ze mijn modem gaan upgraden.

Ik hoop dat ik na de upgrade mijn produkten wel kan koppelen. Zoniet dan kom ik zeker weer terug.

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes

Vonna


Duidelijk, dank voor je terugkoppeling! Hoor graag van je of het koppelen van de producten uiteindelijk wel of niet gelukt is!


Beste Shirin,

Het is inderdaad gelukt. Dank jullie wel voor de antwoorden.

Groet

Vonna


Super, héél fijn om te lezen!

Geen dank en als je nog vragen hebt of ergens tegenaan loopt, laat het gerust weten!