Skip to main content

Ik wil graag mijn KPN thuis abo. koppelen aan mijn account, maar het lukt niet omdat er staat dat mijn bank nummer niet correct is, terwijl dat wel zo is.

Hallo @sarahdienaar , dan zou ik even goed controleren welk banknummer bij KPN bekend is en welk banknummer jij ingeeft om te koppelen.

Anders even 0800 0402 bellen.

 


Hoi @sarahdienaar, welkom op ons forum!
Is het nog gelukt je abonnement te koppelen?
Los van dat je iban moet kloppen is het ook belangrijk dat je verbonden bent met je eigen wifnetwerk, ben je dat?


Beste thomas,

 

Dank voor het anwtoord. Bij de opties had ik aangegeven dat ik niet thuis was. (ben tijdelijk in Bali). Maar ook dan lukte het niet. en ik weet zeker dat de laatste 3 nummers kloppen met het rekening nummer waar Thuis wordt afgeschreven

 

Sarah


Ah, kan het zijn dat je misschien een verkeerd klantnummer gebruikt? Als je wilt kan ik die controleren als je hem toevoegt aan je profiel en hier eveneen seintje geeft!


Beste Thomas,

 

Ik heb het klantnummer gekopieerd vanuit de factuur, maar helaas. Er blijft een error komen

Klantnummer KPN Thuis: *****

 

Sarah

 

*admin: klantnummer verborgen


 


Ik heb je klantnummer even verborgen hoor :sweat_smile: dit is een openbaar forum.
In je profiel staan een aantal vakken waar je je privégegevens kwijt kunt die alleen voor ons moderators inzichtelijk is.
Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je aansluiting deze week technisch omgezet wordt van Telfort naar KPN. Hierom kunnen we deze week onder andere geen wijzigingen uitvoeren. Ik denk dat dit ook het koppelen blokkeert.
Deze administratieve blokkade staat er uiterlijk op tot aanstaande maandag. Zou je het tegen die tijd nog eens willen proberen?


Goedenavond @sarahdienaar, de lijn is inmiddels omgezet en het moet nu weer mogelijk zijn om dingen te wijzigen. Het koppelen van je KPN ID zou nu dus ook weer moeten werken!

*edit: Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!