Skip to main content

Ook bij mij lukt het niet om mijn thuis abonnement te koppelen. Ik krijg de melding dat het (tijdelijk) niet mogelijk is om de gegevens te laden. Deze melding krijg ik zowel via de kpn app als via de mijnkpn site. Via de site krijg ik ook de melding dat de sessie is verlopen en ik opnieuw in moet loggen. Wat echter wel vreemd is, is dat mijn thuis abonnement eerder wel zichtbaar en gekoppeld is geweest. 

 

Is er iemand die mij een oplossing kan bieden?

Hoi @Laurien 30, welkom op het forum! Ik zie dat je thuis abonnement gekoppeld is aan het mailadres waar je ook je forum account op hebt. Kan ik hieruit opmaken dat het gelukt is?
Wat was nou precies de oplossing? 


Ik kom momenteel ook niet op mijnkpn en ik zie geen melding op jullie website,. Wel vermeld de stem een interne storing, klopt dit?


Ik wilde checken of mijn bestelling goed is binnengekomen omdat het adres niet goed staat vermeld.

Ik hoor het graag.


@MarkStrijker, gisteren was er inderdaad een storing met MijnKPN. Dit zou inmiddels verholpen moeten zijn. Als je een verkeerd adres doorgegeven hebt is er een goede kans dat de bestelling niet goed binnenkomt. Ik wil je eigenlijk aanraden daarover zsm contact met onze rechtstreekse klantenservice op te nemen via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Hoi @Laurien 30, welkom op het forum! Ik zie dat je thuis abonnement gekoppeld is aan het mailadres waar je ook je forum account op hebt. Kan ik hieruit opmaken dat het gelukt is?
Wat was nou precies de oplossing? 

Het is inderdaad de volgende dag gelukt. Wat maakte dat het toen wel lukte, geen idee. :confused: