Skip to main content

Goedemorgen

 

heb inmiddels al twee keer gebeld met kpn maar krijg de kids sim niet gekoppeld aan mijn kpn id. Meerdere dingen geprobeerd zoals : opnieuw opstarten , andere telefoon, app opnieuw installeren maar tevergeefs komt er geen verificatie code. 
 

zijn nu inmiddels al bijna een maand verder en nog steeds niet. Zou graag hebben dat dit opgelost word. 
 

mvg

 

Paul

Hmmm dat maakt het inderdaad nóg bijzonderder 😅 Gebeurt dat ook als jullie ‘van toestel wisselen’?

En ook niet geheel onbelangrijk: is het koppelen nu wel gelukt?


Née , hèb simkaart al in een andere telefoon gehad maar het probleem blijft zich voor doen! Ook het koppelen lukt niet, sms van kpn om te koppelen komt niet aan…. Terwijl een sms die met eigen mobiel gestuurd word uiteindelijk wel aan komt ( 3x ) met de melding “ niet afgeleverd “. 🤷🏼


Ik wil dit nu toch graag even gaan voorleggen aan onze technische dienst @Paulw83, aangezien dit mijn petje te boven gaat en ik zelf niet de mogelijkheid heb om het sms verkeer te onderzoeken.

Heb jij daarvoor voor mij:

  • een screenshot vanuit je dochters telefoon waarop de door jou verstuurde sms'jes in twee- of drievoud te zien zijn
  • een screenshot vanuit jouw telefoon met de melding die jij te zien krijgt
  • datum en tijdstip van in ieder geval 1 keer dat jullie een koppeling hebben geprobeerd te doen, desnoods proberen jullie het nu even opnieuw zodat jullie echt het exacte tijdstip kunnen doorgeven 🙂

Op de screenshots eventuele mobiele nummers wegpoetsen maar tijd en datum (indien zichtbaar) graag laten staan, zodat ze ook de door jou gestuurde sms'jes beter kunnen bekijken!

 


Ga ik vanavond regelen. 🤞🏻 dank je wel. 


Nou hier zijn ze dan :

 

 Gr Paul


Bedankt @Paulw83!

Ik ga nu een melding aanmaken voor onze technische dienst zodat ze hier even goed in kunnen duiken, zou je hiervoor als laatste nog aan kunnen geven of het je voorkeur heeft dat ze je hier in de ochtend voor gaan bellen of liever in de middag? (ik kan het niet per dag aangeven, maar dus wel een algemene voorkeur voor een dagdeel)


Is voor mij geen probleem, ik wacht telefoontje af. 
 

thnx. Gr Paul


Helemaal prima, ik heb er bij benoemd dat je geen voorkeur hebt voor een dagdeel. Ze zullen binnenkort contact met je opnemen en ik hoop dat oorzaak en oplossing gevonden gaan worden 🙂


Beste @Maja_ 

vanmiddag telefoon ontvangen met de mededeling dat het probleem verholpen zou zijn! Bij thuiskomst uiteraard meteen gecheckt en inderdaad , de koppeling is eindelijk gelegd. 
 

heeft even geduurd maar het is opgelost. Netjes van kpn uit coulance een extra internetbundel gekregen om zo niet op hoge kosten te komen gedurende het onderzoek!!

Top geregeld en bedankt !!

 

gr

Paul

 

 


Ah kijk aan, heel erg fijn dat het nu opgelost is @Paulw83 😃Ben blij dat ik dit voor jullie in gang heb kunnen zetten 😊


Reageer