Skip to main content

Hoe komt het dat mijn zoon als hoofdklant in mijn KPN-app geregistreerd blijft staan,  dit na eerder telefonisch contact te hebben gehad met klantenservice,  is het nog niet verholpen. Al werd gezegd dat het opgelost was. 

Hallo @Kind als hoofd klant ,

Jouw KPN-app maakt gebruik van de contactenlijst in jouw telefoon. Als je in jouw telefoon een contact maakt met jouw telefoonnummer en je zet een A voor jouw naam, dan staat jouw nummer waarschijnlijk als eerste in de KPN-app. 

 

 


Thanks voor het aandragen van een oplossing. Ik zal het direct proberen


Euhm… er bestaat helemaal niet zoiets als “hoofdklant” volgens mij. Abonnementen worden gewoon op alfabetisch volgorde weergegeven volgens mij. Bij mij staat ook een mobiel nummer van iemand anders in het huishouden boven aan. Nou en, boeiend, wat is het probleem?


Hi @Kind als hoofd klant, een hoofdklant bestaat inderdaad niet :slight_smile:

Als je het vervelend vind dat het nummer van je zoon bovenaan staat, is het aanpassen van de namen inderdaad een optie, ook is het sinds kort mogelijk om 1 nummer bovenaan te zetten :blush:

Je kunt er dus voor kiezen om jouw eigen nummer altijd bovenaan te tonen, ongeacht onder welke naam de nummers opgeslagen staan! Het betreffende mobiele nummer aanklikken → Bekijk meer opties → helemaal onderaan staat in het blauw ‘Dit mobiele abonnement uitlichten op Overzicht’ 


Hi Maja_

 

Bedankt voor het aanreiken van de oplossing. Erg fijn. Ik ben er mee geholpen. Dank je wel. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


Top, heel graag gedaan! :blush: