Skip to main content
  1. geachte heer Kramer, allereerst een klacht: uw titel dir. klantenservice is onterecht. Ik kan geen contact maken via telefoon (KPN!) of email.  Ik ken geen ander bedrijf dat niet benaderbaar is op deze manier en zeker voor een telecombedrijf is het slechte service!
  2. Ik wil dat KPN de keuze biedt voor klanten om de factuur per email te ontvangen. Het is erg bewerkelijk om elke maand in te loggen en de factuur te downloaden. Los dit op in plaats van een klantonvriendelijk excuus te zoeken en te verwijzen waar de factuur kan worden gevonden. 

Hi @Bruudje, van harte welkom op ons forum. Hier kan je in gesprek gaan met onze community. Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Zij hebben heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling niet uitkomt, denken wij natuurlijk ook mee.

Ik begrijp dat je de facturen liever wel per mail ontvangt. Ik kan deze verandering helaas niet voor je terugdraaien. Ik kan je wel helpen met de manieren waarop je je facturen kunt opzoeken (zoals via MijnKPN), maar die heb je al doorgenomen begrijp ik. Voor dit soort vragen zijn we zeker ook telefonisch bereikbaar, je bereikt onze klantenservice via 0800-0402. Je kunt ook een chat via de website starten. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.


Hallo Alexandra

Geef als service de klant de mogelijkheid om de factuur per email te ontvangen. Het is dan zijn keuze of hij daarvoor toestemming geeft ivm privacy. Als jullie het vragen aan jullie klanten, denk ik er er meerderen zijn die daarmee geholpen willen worden. het is voor jullie 1x het systeem aanpassen. 

het is vervelend elke maand de procedure te doorlopen om bij de factuur te komen en te downloaden, het zou klantvriendelijk zijn het aan te passen

Vriendelijke groeten

Ruud


@Bruudje Dank voor de feedback Ruud, en dat je de moeite neemt om het door te geven. Ik kan niks beloven maar ik neem het mee!


Beste Alexandra

Bedankt voor de reactie. Graag het bericht “naar boven” doorgeven en laat me weten als het besproken is

(bij voorkeur per email)

Vriendelijke groeten

Ruud