Skip to main content

Ooit was de android-app redelijk bruikbaar. Tegenwoordig is het diep triest. Wanneer gaat er nu eens een goede ontwikkelaar naar kijken?

- verschrikkelijk traag

- tijdens werken, zoeken, etc. Regelmatig opnieuw inloggen en dus overnieuw beginnen

- geen overzicht, elk abonnement moet je eerst aanklikken

- geen inzicht meer in verbruik

Voor een provider is het werkelijk schaamtevol om zoiets te bouwen en steeds slechter te maken.

Graag iets dat wel werkt! 

Hi @Arco. Nu is het zo dat we een aantal dagen geleden een storing hebben gehad met de app. Hierdoor waren sommige functies niet werkend. De storing is ondertussen opgelost. Zou je kunnen aangeven of dit voor verbetering heeft gezorgd? Daarnaast is het inderdaad zo dat de app uit zichzelf na een tijdje uitlogt. Dit doen we omdat er privacygevoelige informatie te zien is. Je dataverbruik zou wel gelijk inzichtelijk moeten zijn. Zou het kunnen zijn dat je bijvoorbeeld een Unlimited abonnement hebt? Daarvoor wordt namelijk inderdaad het dataverbruik niet weergegeven omdat dit Unlimited is. Wat je wel kan doen is dat datagebruik via de instellingen van je telefoon oproepen. Hoe dit moet hangt af van of je Android of IOS hebt. 


Helaas, de app is nog steeds net zo traag als altijd, soms zelfs met een technische storing melding omdat het inloggen eigenlijk een time out geeft.

Als ik dan ben ingelogd dan zie ik eerst op het primaire abonnement 4 minuten (!) streepjes voordat er tekst verschijnt.

Als ik een ander abonnement selecteer een lang genoeg wacht, dan zie ik nergens het verbruik.

Het zou niet vervelend zijn om de hele app een rollback van een jaar te geven, zodat we op het hoofdscherm alle abonnementen zien met de info in plaats van eerst te moeten klikken om erachter te komen dat de informatie nergens meer staat.

Nee, er is niks veranderd en een storing de schuld geven trappen we op den duur ook niet meer in.

Werkelijk, waarom duurt het zo lang om per abonnement zo ongeveer 1kB op te vragen? 


Jammer dat er geen goed bericht volgt, het is nog steeds zo slecht!Â