Skip to main content

Hoi, ik ben een nieuwe klant bij KPN.

Ik heb al een KPN ID aan kunnen maken, maar ik moet dan direct koppelen met mijn product (glasvezel internet). Maar dat lukt niet, want de verbinding is nog niet opgeleverd, en de eerste factuur moet nog komen. Ik heb dus nog geen tiencijferig klantnummer.

Daardoor lukt het niet om de afspraak te verzetten van het bezoek van de monteur. Dat moet ik namelijk doen via een linkje in de mail die ik kreeg, maar die vraagt om een KPN ID. Als ik dat linkje volg kom ik niet verder tot ik mijn product heb gekoppeld.

Niet zo’n beste eerste ervaring…

Hoe kan ik toch online een afspraak maken?

Hoi @Belf 
Bij je aanmelding heb je een paar emails gekregen met o.a. je klantnummer en je pincode.
Ook heb je als je een gsm hebt en dat nummer hebt opgegeven ook een sms daarover gehad.
Dus kijk je email even na en kijk ook in de spamfolder.


Hoi @Belf, welkom op het forum en alvast welkom bij KPN 🙂 Huistijger heeft helemaal gelijk. Je klantnummer staat in de communicatie die je tot nu toe van ons hebt gekregen. De makkelijkste daarvan om het op te zoeken is de officiële bevestiging van je bestelling. Het klantnummer staat daarin bij het blokje gegevensoverzicht.


Ja, gevonden! Bedankt.


Ik zit met een soortgelijk probleem. Mijn schoonmoeder is al een jaar of 30 klant, maar op de factuur stond nooit een klantnummer. KPN-ID was ook niet mogelijk omdat ze op de analoge lijn zat. Nu is ze verhuisd en kan ze op de koperkabel, maar bij de bestelling zit toch echt geen klantnummer, en kan ze dus nog niet koppelen bij KPN-ID. KPN is daarvoor na acht uur niet bereikbaar...zucht...


@Duizendpootj, welkom op het forum! Ik verzeker je dat het klantnummer op de bevestiging staat. Over het algemeen zowel op de eerste pagina bovenaan, en daarnaast ook bij gegevensoverzicht op een van de navolgende pagina's. Mocht je het echt niet kunnen vinden, vul dan eens je forumprofiel in met de gegevens van je schoonmoeder (oude én nieuwe adres) en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik voor je. 


Beste @Erik_ Erik, dat kun je wel vinden, maar het staat er toch echt niet op. Ook niet op de oude facturen. Ik ga niet mijn eigen profiel hier aanvullen met de gegevens van mijn schoonmoeder. Ik heb iets dergelijks ooit met de gegevens van mijn moeder gedaan bij de NS, met het gevolg dat ik die gegevens niet meer uit elkaar kreeg, was ik ineens van 1930 ;)

Ik wil u wel de bevestiging sturen via een apart bericht, als u mij daarvoor uw mailadres wilt geven.

 


Het forum en dus ook het forumprofiel, is volledig gescheiden van het klantsysteem, @Duizendpootj. Alles wat je in het forumprofiel zet is alleen zichtbaar hier op het forum (en dingen waar privé achter staat ook alleen maar voor jou en ons forum moderators). Dus je kunt de gegevens van je schoonmoeder daar zonder problemen in vermelden. Maar, als je dat echt niet wilt, dan mag je me haar naam en adresgegevens per forum privébericht sturen.Â