Skip to main content
Beantwoord

Klantnummers opschonen in MijnKPN-account

  • 21 June 2024
  • 10 reacties
  • 93 keer bekeken

Is het mogelijk om mijn account op te schonen wat betreft klantnummers. Dat ik alleen de huidige “actieve” klantnummer voor thuis en mobiel krijg te zien in mijn kpn.

Blijkbaar zijn er steeds nieuwe klantnummers aangemaakt bij terugkeer of foutieve ingevoerde orders. Dit omdat de aanleg van glasvezel maar niet wilde lukken. Dat is nu eindelijk wel gelukt en is hier nu ook een actief abonnement op aangesloten. Uiteraard weer onder een nieuw klantnummer 😁

Ziet u nu allerlei verschillende abonnementen/klantnummer in MijnKPN dan?


Via de mijn kpn website zie ik bij producten vier keer mijn adres staan met verschillende klantnummers.

Ook zie ik alleen oude orders en geen (nieuw) geplaatste orders. Een bestelstatus was ook niet te volgen. Het is nu geleverd, maakt nu verder niet meer uit. Maar het is een zooitje / onoverzichtelijk nu 😉


Hoi @I Am Groot 
Je kunt wachten op een KPN medewerker wat enkele dagen kan duren, of je kunt sneller even bellen met 0800 0402
Wil je hier wachten vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Maar een beller is sneller.


Hoi @I Am Groot. Je hebt in MijnKPN de mogelijkheid om abonnementen te verbergen.

  • Open de MijnKPN app
  • Log in met het KPN ID dat is gekoppeld aan het te ontkoppelen product.
  • Selecteer het product (Mobiel of Internet) dat ontkoppeld moet worden.
  • Druk op dat product.
  • Selecteer Abonnement.
  • Selecteer onderaan de pagina Dit abonnement verbergen.
  • Bevestig de pop-up "Weet je zeker..." met de keuze Abonnement verbergen.

     


@Vikash van KPN  het gaat niet om de app, maar op de kpn website. Graag hier opschonen.


 @I Am Groot Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om deze klantnummer te verwijderen. Ik heb daarom een collega om hulp gevraagd hierin. Hij heeft waarschijnlijk de mogelijkheid om deze klantnummers te verwijderen. Zodra ik hier een reactie op krijg laat ik je het hier weten. 


Het is momenteel enkel alleen mogelijk via kpn app om deze te verwijderen via de kpn website kan dit dit nog niet. Zodra je deze via de app verwijderd zullen ze ook bij opnieuw inloggen op de website verwijderd zijn.


 @I Am Groot Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om deze klantnummer te verwijderen. Ik heb daarom een collega om hulp gevraagd hierin. Hij heeft waarschijnlijk de mogelijkheid om deze klantnummers te verwijderen. Zodra ik hier een reactie op krijg laat ik je het hier weten. 

@I Am Groot Klantnummers zijn verwijderd! 😊


@Vikash van KPN Klopt. Zie nu alleen het actieve klantnummer in mijnkpn website. Bedankt voor de medewerking / oplossing.


@Vikash van KPN Klopt. Zie nu alleen het actieve klantnummer in mijnkpn website. Bedankt voor de medewerking / oplossing.

@I Am Groot Graag gedaan!


Reageer