Skip to main content

Ik probeer een nieuw mobiel abonnement toe te voegen om zo o.a. mb's te kunnen delen.

Het abonnement staat op hetzelfde adres, maar ik blijf de foutmelding houden (zie screenshot)

Kan een kpn medewerker mij helpen?

 

 

Hallo @csjah, ik heb nu alle nummers die op het adres staan, aangemeld voor de KPN Hussel voordelen. Voor 1 mobiel nummer loopt het mb's delen vast in ons systeem. Hiervoor heb ik een melding aangemaakt zodat de juiste afdeling dit gaat oplossen en er straks met alle nummers mb's gedeeld kunnen gaan worden. 


Hoi @Jeroen_dB 

Zojuist contact gehad met een medewerker van KPN. Perfect opgelost. Alle nummers zitten nu in hetzelfde Hussel pakket.

 

Er zijn genoeg mensen die problemen hebben met KPN en ze uit kunnen kotsen na het minste of geringste, maar het blijft een technisch bedrijf, waar ook dingen fout kunnen gaan. Als je normaal blijft communiceren, wordt het (bijna) altijd opgelost.
Ik ben zeer tevreden met KPN en we gaan binnenkort over op glas van KPN zodra de glasvezel opgeleverd is.
Zo, dat wilde ik even zeggen. KPN een veer in de reet steken mag ook wel een keer ipv dat men alleen met klachten aan de bel trekt

 

Fijne dag iedereen