Skip to main content

Hallo, ik zie in MijnKPN (app als vanaf laptop) alleen de gevens over mobiel. Niet over thuis. Echter de facturen van thuis zijn wel beschikbaar. Eerder was deze koppeling er wel. Opnieuw koppelen lukt ook niet, gegevens zijn niet juist.

Graag aangeven hoe dit opgelost kan worden.

Hi AO, welkom hier. 

Wat wordt er precies aangegeven? Welke gegevens zijn niet juist? Zou je hier eventueel een screenshot willen plaatsen?


Hallo Alex_P, intussen is alles gekoppeld (Thuis en Mobiel). Zowel in app als in MijnKPN. 

Wel is het inloggen met KPN ID erg instabiel, geeft aan dat de combinatie gebruiker en wachtwoord niet bekend is maar enkele uren later weer wel. Maar dat zal een andere oorzaak hebben.

Mijn genoemde probleem is opgelost!


Hallo Alex_P, intussen is alles gekoppeld (Thuis en Mobiel). Zowel in app als in MijnKPN. 

Wel is het inloggen met KPN ID erg instabiel, geeft aan dat de combinatie gebruiker en wachtwoord niet bekend is maar enkele uren later weer wel. Maar dat zal een andere oorzaak hebben.

Mijn genoemde probleem is opgelost!

Top! Met het inloggen hadden we inderdaad wat problemen, dat hoort nu iets stabieler te werken. Lukt dat inmiddels ook?Â