Skip to main content
Vraag

Koppelen van 09 nummer in MijnKPN, maar sim past niet in mijn telefoon

• April 28, 2025
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een 09 nummer voor wifi in onze vakantiewoning. Maar die simkaart past niet in mijn telefoon. Ik wil graag dat nummer koppelen aan mijn kpn. Hoe doe ik dat? Er wordt wel een code gestuurd, maar daar kan ik dus niets mee omdat de simkaart van wifi router niet in mijn telefoon past. Ik hoor graag.

Groet, Margriet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Wat voor telefoon heb je?

Ik heb een Samsung. Maar het gaat om een router voor wifi in een vakantiehuisje

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Wat voor Samsung? Zo een SIM-kaart is 3-in1 zodat hij altijd moet passen. 

• April 28, 2025

Dit betreft dus een 097 data sim. 

Waarschijnlijk gaat in de telefoon een nano of microsim en in de mobiele router een  normaal formaat.

Dan zou je de sim pas kunnen maken voor de telefoon en dan in theorie weer passend maken voor de router. Wel apart dat dit via een sms naar die data sim werkt.

In meerdere topics wordt deze methode genoemd.

Link1 

Link2

ja precies, ik dacht misschien weet iemand een andere manier, dank voor het meedenken.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Wat voor andere manier? Je moet gewoon de passtukjes bewaren als de aansluiting voor de simkaart afwijkend van formaat is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik wil hier nog wel even aan toevoegen dat veel mobiele routers wel sms berichten kunnen ontvangen. Wat voor mobiele router heb je ​@Koppelen 09 nummer?