Skip to main content

Graag wil ik u het volgende voorleggen.

sinds vandaag heb ik toegang tot #Mijn KPN# met een omgezet Telfort abonnement voor internet en telefoon (eerder XMS) en tevens ben ik in het berzit van een digitenne aansluiting voor buitenshuis

echter is het in mijn KPN niet mogelijk om deze te koppelen. Dit heeft waarschijnlijk als oorzaak dat ik hiervoor ook twee klantnummers heb. Op het forum heb ik gevonden dat daar een moderator naar moet kijken en dat daarna dan een koppeling tussen deze producten kan plaatsvinden.

U wordt dan ook vriendelijk verzocht om beide klantnummers te koppelen

digitenne klantnummer (…)
Telfort (...)

de rest van mijn naam en adres gegevens zijn bij u bekend onder deze klantnummers

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Welkom op ons Forum @Jan Stahli. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd.

Krijg je een foutmelding te zien wanneer je Digitenne wil koppelen aan jouw Thuis producten? Zo ja, welke? En doe je dit op de manier zoals op de afbeelding hieronder? Via product toevoegen → thuis → klikken op 'hier’



 

 


goedemiddag

nog steeds kan ik niet koppelen / wanneer ik thuis aanklik komt de vraag naar de laatste drie cijfers van rekeningnummer / wanneer deze zijn ingevuld volgt een blanco pagina.

het probleem moe gewoon liggen in de twee bestaande klantnummers, zoals al eerder werd aangegeven


Je geeft aan dat het misgaat bij het invullen van de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer. Zie jij in dit scherm wel nog de vakjes 'klantnummer’ 'postcode’ en 'huisnummer’? Ik vermoed namelijk dat je eerst nog op 'hier’ moet klikken in de lopende tekst als ik het zo lees. Je hoort meerdere abonnementen voor thuis gewoon te kunnen koppelen namelijk.

Welk forumtopic had jij verder nog gevonden over het samenvoegen van klantnummers? 


nogmaals goedemiddag
bijgaand de gevonden schermprints


Ik zie geen schermprints @Jan Stahli. Het lukt ook niet wanneer je eerst nog op 'hier’ klikt? En heb je nog een URL voor me van het forumtopic waar je het over hebt? Dan kan ik dat even vergelijken.  


Goedemorgen

 

Bijgaand vier stuks schermprints. 
en forumtopics zijn koppelen digitenne


Goedemiddag

Inmiddels heb ik een poging ondernomen om mijn thuis info te ontkoppelen en opnieuw te koppelen met als resultaat dat wel mijn oude gegevens opnieuw geladen worden, maar ik nog steeds mijn digitenne abonnement kan toevoegen. / zie printscreen


Ik zie nog steeds geen afbeelding helaas. Je kunt de afbeelding via deze icoontjes toevoegen: 

 

 


opnieuw bijlage toegevoegd


Ik ben bang dat het niet helemaal goed gaat met het toevoegen van de afbeeldingen. Misschien dat iemand even met je mee kan kijken? Het makkelijkste is om de afbeelding eerst op te slaan en vervolgens via het vierkante icoontje (rood omsingeld in mijn afbeelding) toe te voegen.  


goedmiddag,

dat doe ik al de gehele tijd maar op de een of andere manier gaat dat niet goed bij mijn apple machine. 

 


Wat vreemd dat het telkens niet goed ging. Deze keer is het wel gelukt zie ik. Ik zie 1 schermprint van je producten. In een eerder berichtje had je het over 4 schermprintjes. Dus ik denk dat je toch nog een paar mist. Met deze alleen kan ik niet zo veel. Voor de zekerheid zet ik alle stappen in MijnKPN even onder elkaar. Dan kun je controleren of jij het ook precies zo probeert. 

 

 

 


Goedemorgen 

dank voor de uitleg: 
en ik zie het volgende

op plaatje 1 zie ik niet de mogelijkheid om mijn producten te bekijken
op plaatje 2 zie ik inderdaad het plusje van koppelen
op plaatje 3 zie ik wel het blauwe linkje hier met de vraag laatste cijfers rekening
en met het klantnummer van digitenne kan ik deze nu wel koppelen aan mijn thuis
op plaatje 4 koppel met tweede klantnummer is gelukt, en heb nu twee thuis producten

de bedoeling was echter om  deze twee producten / samen te voegen en dan ook maar 1 rekening te ontvangen in plaats van 2. en heb dan mogelijk ook recht op korting voor het afnemen van meerdere producten 

 

 


Het ziet er inderdaad uit alsof het koppelen gelukt is! Top! 

Ik begrijp nu dat je 1 factuur wil ontvangen voor beide producten. Dat kan ook. Ik ging er in eerste instantie van uit dat je de producten gekoppeld wilde hebben in MijnKPN. Dat is nu gelukt. 

Ik heb bij deze ook je Digitenne gekoppeld aan je Thuis abonnement. Of beter gezegd het verzoek voor je ingediend. Dit wordt zo snel mogelijk opgepakt :) 

Ik zie verder dat je een glasvezelverbinding hebt. Je krijgt daardoor geen korting op Digitenne. Heb je een koperverbinding, dan kun je ook voor een Digitenne tuner kiezen als extra tv voor de prijs van een extra ontvanger. 


 


Reageer