Skip to main content

Beste medewerker,

 

Mijn zoon en ik hebben allebei een mobiel abonnement bij de KPN, we hebben de nummers gekoppeld in Mijn ID. 

Nu ben ik vorige week bij de KPN winkel geweest mijn abonnement te verlengen. Volgens mij ziet de KPN het nummer van mijn zoontje als hoofdnummer terwijl ik dat ben. Hij wordt gebeld, hij ontvangt de facturen. Ik heb hier al eens contact over opgenomen met jullie en toen is er iets gewijzigd in het systeem. Ik ontving ook de factuur, maar nu zie ik dat zijn nummer bij jullie als het hoofdnummer en bijbehorende mailadres is geregistreerd.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn nummer en mailadres als leidend willen noteren in jullie systeem?

Een andere opmerking die ik heb gaat over Mijn ID. Als ik inlog dat kan mijn zoon niet inloggen en andersom. Hoe kan ik ervoor zorgen dat we allebei kunnen inloggen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert Ritmeester

***

 

Admin: 06-nummer verborgen en verplaatst naar je profiel, i.v.m. privacy

 
 
 

Hi @robertritmeester ,
Goed dat je dit aangeeft. Wel zo handig natuurlijk dat je de facturen op het juiste adres ontvangt:speak_no_evil: .
Op dit moment staat het nummer dat in je profiel staat ook als contactnummer in ons systeem. Klinkt alsof hij ergens zijn nummer ingevuld heeft waardoor hij gebeld wordt(maar daar was ik natuurlijk niet bij:nerd: ). 

Verder kun je het mailadres waarop je de facturen ontvangt aanpassen d.m.v. je MijnKPN ID. Hier onder lees je hoe je dit kunt doen. 

Als je inlogt met jouw KPN ID, en vervolgens gaat naar je profiel, dan kan je vervolgens kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Laat je weten of je het hebt gevonden en of het is gelukt?