Skip to main content

Hallo, als ik kpn website lees, dan zou je korting krijgen als je 'oud klant van Telfort bent, en ook als je meerdere producten van KPN afneemt. Nu betaal ik elke maand een pittige rekening (€57,49 voor internet + tv incl. opnamepakket) en dan nog eens €20 voor mobiel abonnement. Ik kom van Telfort, waar ik door een fout van een medewerker (lang verhaal, maar hij bood aan mijn pakket te wijzigen en deed een aantrekkelijk aanbod, wat hij niet goed heeft uitgevoerd en ik kwam daar te laat achter waardoor de 'bedenktijd' al verlopen was). Maar goed; ik krijg helemaal nergens korting op. Ook vind ik de website erg onduidelijk en lukt het mij niet om al mijn (3) producten te koppelen in kpn ID. Vreemd overigens dat dat niet gewoon automatisch in 1 overzicht staat. Kortom; ik heb het idee dat ik onterecht teveel betaal. Klopt dat volgens jullie? Dank alvast. 

Even voor de duidelijkheid... de factuur die u nu ontvangt voor internet en tv, staat daar het KPN logo boven of het Telfort logo?


Hallo @Kiki20 ,

Het klopt dat je in aanmerking komt voor een korting. Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 
In dat geval kun je jouw Telfort producten nu nog niet koppelen in Mijn KPN. 


 

Heb je helemaal niets meer van Telfort en is alles dus nu nieuw afgesloten bij KPN?:

Dan kun je inderdaad in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

Maar dan ben je er nog niet. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of waarschijnlijk KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 


Wat fijn zulke snelle reacties! Op de factuur staat kpn, ik neem nu alles daar af. Ik ga vanmiddag thuis ff rustig de stappen doorlopen. Dank tot zover! Groet

 


Hm, kennelijk heb ik al voordelen, alles staat aangemeld. Vreemd en onduidelijk allemaal. Én duur. Kpn staat iig bij mij in de agenda om asap weer op te zeggen als de looptijd voorbij is. En Telfort waar ik eerder erg tevreden over was heeft ook afgedaan.  Jammer.

Maar bedankt wie heeft gereageerd en fijn weekend. 


Graag gedaan @Kiki20 , 

Maar ik post hieronder toch nog even een overzicht van de voordelen die je hebt met KPN Hussel. 

Kun je dat toch nog even nalopen……. 

De Hussel voordelen op een rij in het groen:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Bedankt!


Hoi @Kiki20 

 

Heb je inmiddels al rustig alles doorgenomen?  Staan de kortingen nu wel of niet op jouw factuur? 

Als extra hulp nog een het onderstaande overzicht van de nieuwe telefoon-abonnementen: 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Je zou dus een korting van 5 euro per maand op jouw telefoonabonnement moeten kunnen terugvinden op jouw factuur. 


Hoi Noordzee, er staan geen voordelen op de factuur. Als ik op de hussel-aanmeld link klik, dan kan ik wel op het overzicht komen waar mijn ‘voordeel’ vermeld zou moeten staan per product, maar er staan alleen maar de producten die ik heb (mobiel en thuis). Daaronder een leeg veld. Ik krijg het niet voor elkaar om de hussel aan te vragen, steeds keer ik weer terug naar die pagina. 


Hoi @Kiki20 

Dan gaan we de hulp inroepen van een moderator. 

Een moderator wil graag dus het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 


@Kiki20 Welkom op het forum. Wat lastig dat je je korting nog niet terugziet ondanks de al juiste aanmelding in Mijn KPN. Ik zie dat @Noordzee je al van vrijwel alle informatie heeft voorzien, waarvoor dank! Voor mij zou het inderdaad erg handig zijn als je je forumprofiel zou kunnen aanvullen, dan kan ik de gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. Zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. 


Goedemiddag, gisteren even naar mijn buren gelopen om te vergelijken. Ik heb 1 aanpassing gedaan in mijn pakket (2e tv ontvanger aangevraagd, hierdoor wordt ook mijn opnamepakket gratis, ben per saldo maar €0,01 duurder uit 😀). Nu kreeg ik vanmorgen een sms met de mededeling dat het verwerkt was en dat ik €5 Korting krijg op mobiel abonnement. Ik denk daarom dat het nu geregeld is. Waar de crux precies heeft gezeten weet ik niet, maar denk dat ik hiermee voldoende ben geholpen. Hartelijk dank in ieder geval voor de snelle reacties. Groetjes Kiki. 


Mooi zo, en graag gedaan natuurlijk...:thumbsup_tone3:  


Hallo,

 

ik zou als ik nu naar ziggo ga 6 mnd korting krijgen. Zou ik dat bij jullie ook kunnen krijgen en een WiFi versterker voor onze slechte WiFi 


Hallo,

 

ik zou als ik nu naar ziggo ga 6 mnd korting krijgen. Zou ik dat bij jullie ook kunnen krijgen en een WiFi versterker voor onze slechte WiFi 

Nee, want u bent geen nieuwe klant. En als u dat wel zou zijn, dan nog zou u moeten kiezen: of korting, of WiFi versterkers. Nieuwe klanten krijgen niet korting én versterkers.

En volgens mij is dat bij Ziggo net zo.

Let op het woordje "of".

En dat alleen nieuwe klanten het gratis speelgoed krijgen is ook bij Ziggo net zo:

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/3-wifiboosters-gratis-59975

Dat je eerst 6 maanden weg moet zijn voordat je weer als nieuwe klant aangezien word is ook precies zo als bij KPN.