Skip to main content

Al enkele weken krijg ik geen verbruiksoverzicht te zien in de KPN app. 

Dat heb ik ook al aangegeven bij review van de app.

Antwoord: ( al op 9 november) Naam vermelding van mobiele nummers uitzetten. Dat  wil je toch niet!

Na een maand is er nog geen verbetering.  Ik heb de app al een paar keer verwijderd en teruggezet maar het helpt niet.

Ik ben een oude Telforter, ligt het daaraan?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @Gerardar! We hebben sinds kort een nieuwe MijnKPN app beschikbaar gemaakt. Komt het ook daarin voor?


Ik heb de app van mijn mobiel en van de tablet verwijderd. Daarna beide apparaten opnieuw opgestart. Opnieuw geïnstalleerd. Daarna werkte het wel op de tablet maar op de telefoon is het overzicht een halve seconde te zien en gaat het scherm weer op wit.  De andere tabbladen werken wel.


Het normale scherm in de app hoort onder het woord mobiel een overzicht te staan met daarin het mobiele nummer en het verbruik. Wat ik van je begrijp is dat dit gedeelte volledig wit is? Is het anders mogelijk een screenshot te plaatsen waarin eventuele privéinformatie is afgeschermd? 


Ik krijg ëerst een wiebelend kpn pc schermpje. Dan een snel verdwijnend beginscherm waarop nog net te lezen is in blauw dat de app is vernieuwd. Dan komt het volgende scherm waar wel een screenshot van te maken is.  Onderaan vier tabbladen. 

 


Ik kreeg dat intro scherm toch nog te pakken. Even te zien en dan het witte uit het vorige bericht

 


Zou je in dat geval toch je profiel kunnen invullen? Dan kan ik verdere aansturing doen. 


Het probleem is nu opgelost en het overzicht te zien.