Skip to main content

Ik kan inloggen maar verder opend hij de app niet, via de laptop kom ik er ook niet in.

 

Verder heb ik extra pakketten bij besteld maar die werken niet.

ik kom er ook niet in, laptop niet en de app niet???

 

ik heb kpn besteld met extra pakket en extra kids pakket maar heb ze beide niet en kom ook niet in mijnkpn om dit aan te passen

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Hey @fedor1980! Vervelend dat de MijnKPN niet werkt, ik lees er meerdere meldingen over. Ik heb de volgende vragen voor jou:

  • Lukt het om in te loggen via de website?
  • Op welk type toestel heb jij de MijnKPN app geinstalleerd?
  • Log je in met hetzelfde e-mailadres waarop jouw Forum profiel geregistreerd is?
  • Wil jij jouw postcode en huisnummer + naam en eventueel je klantnummer invullen in jouw profiel? Dan kunnen wij jouw klantgegevens opvragen.

Welke extra pakketten heb je precies besteld? Dan kijk ik daar ook direct even naar!


Inloggen is geen probleem maar blijf grijze strepen houden en kom niet verder dan dat.

Mijn toestel is een Samsung 

Zelfde email adres als hier.

 

Postcode is  *****  huisnummer **

Naam F.M. nolta

Mijn klantnummer is *******

Ik had zo ie zo het kidspakket erbij besteld.

 

Groetjes fedor

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb jouw gegevens verplaatst naar jouw profiel, je gegevens staan anders openbaar en dat is niet de bedoeling :wink:.

Je verbinding is klaar en kan aangesloten worden, zodra je het modem aangesloten hebt, is het mogelijk om je abonnement te koppelen aan MijnKPN: dan zijn jouw abonnementsgegevens zichtbaar in MijnKPN (website) en de app. Laat je weten of het installeren van het modem en de TV ontvangers gelukt is? 

In je bevestiging lees ik dat je Internet en Interactieve TV met 2 TV ontvangers aangevraagd hebt, naast het gratis Opnemen pakket en de 2 SuperWifi punten zie ik geen extra opties staan. We kunnen het Kidspakket alsnog activeren op het moment dat het abonnement ingegaan is/ het modem aangesloten is. Dat kan geregeld worden via de klantenservice, via de TV ontvanger of via MijnKPN.

Iets anders wat mij opvalt: in de bevestiging staat ook dat je gebruik maakt van de overstapservice, maar deze is niet daadwerkelijk door ons aangevraagd. Ik kan niet ontdekken waar het fout gegaan is: excuses hiervoor! :frowning2:

Omdat we de overstapservice niet achteraf kunnen aanvragen, is mijn voorstel om het als volgt op te lossen:

  1. Neem je zelf contact op met Ziggo om het abonnement op te zeggen? Ik ga er vanuit dat er een opzegtermijn van 1 maand geldt. 
  2. Mail ons de bevestiging van de opzegging en de facturen van Ziggo, korte toelichting en jouw gegevens (KPN klantnummer, postcode en huisnummer + contact telefoonnummer) naar onze administratie: correctie-overstap@kpn.com

Bovenstaand voorstel staat ook bij jouw klantgegevens genoteerd!